brio zenit vai teutonia timmy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ratas hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ratas hullu

Vieras
eli kummat olisi paremmat.....tuli valinnan vaikeus ku molemaat näyttää hyviltä mut onko noisssa minkä laisia eroja työnnettävyys....yms? kummat itse ostaisit?

Voi ei, miksi sun piti mainita? :D Mä olin jo päättänyt että Zenitit ostetaan mut nyt rupes kiehtoo noi Timmyt, kävin Teutonian sivuilla katsoo. Näytti aika näppärältä! Onks kellään tietoo ton Timmyn hinnasta, onko iso ero Zenitiin? Zenitin värit kyl on ehkä paremmat... Voi ei. :D

noi timmyt on lähempänä 300e ku taas noi briot saa satasen halvemmalla.... mut mä olen kattonu et ostan nyt vaikka kalliimmat jos vaan mielyttää enemmän noi kalliimmat....parempi ostaa ne jotka paremmat ku katua kuukauden päästä....mutku en tiiä kummat ois paremmat....haluiin kuulla mielipiteitä joilla on jommat kummat rattaat....

tuu sit ilmottelemaan kummat ostit....heh en mä utelias ole! :whistle:

olipas sekavaa tekstiä =)

Itselläni on parin viikon verran kokemusta Brio Zeniteistä.En tykännyt ollenkaan.
Taskuja ei ole kuomussa ollenkaan ja reippaasti kävellessä jalat osuivat rattaiden alaosaan molemmilla (Itse olen 165 cm ja mies 182 cm). Tavarakori oli melko hankala kauppareissulla ja varsinkin isompien tavaroiden kanssa. Hiekkatiellä vaunut huojuivat ja tuntuivat aika epämukavilta työnnettäviltä. Pitkäaikaiseen käyttöön ja esim. lenkille en niitä ottaisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 13:12 Nipsu79 kirjoitti:
Itselläni on parin viikon verran kokemusta Brio Zeniteistä.En tykännyt ollenkaan.
Taskuja ei ole kuomussa ollenkaan ja reippaasti kävellessä jalat osuivat rattaiden alaosaan molemmilla (Itse olen 165 cm ja mies 182 cm). Tavarakori oli melko hankala kauppareissulla ja varsinkin isompien tavaroiden kanssa. Hiekkatiellä vaunut huojuivat ja tuntuivat aika epämukavilta työnnettäviltä. Pitkäaikaiseen käyttöön ja esim. lenkille en niitä ottaisi.

Kuulostaapa todella kummalliselta, mä olen 172cm pitkä ja mahdun työntämään seisomatelineen kanssakin! Ja minusta nuo on tukevammat kuin meidän yhdistelmät, ei kyllä huoju mihinkään suuntaan ja mä lenkkeilen ihan epätasaisilla hiekkateillä.
Onpa todella omituista, ihan kun puhuttais ihan eri rattaista!

En osaa kyllä sanoa kuinka vanhat rattaat olivat, käytetyt kun ovat. Mutta päällisin puolin ainakin ihan siistit ja eivät kovin kuluneet olleet. Saattaahan olla, että olivat olleet rankassa käytössä ja jotenkin löystyneet tms.

Meille ei brioja tule.Teutonia timmyt ehdottomastiOvat ketterämmät,tukevammat,kevyemmät työntää.jajos todella kävelet kunnolla etkä vaan laahusta niin timmyjen kanssa pystyt sen tekemään ilman että jalkasi ovat mustelmilla.

Musta tuntuu että toi edellinen kirjottaja puhunee vanhoista Zeniteistä missä ei oo säädettävää työntöaisaa. Tuolla säädettävällä kun pystyy työntämämään mieskin ongelmitta, pituutta 192 cm. ;)

Hihii, mekin ollaan ajateltu ostaa nuo Timmy-kuomarit. :) Meillä on nyt vain matkarattaat ja syksyksi tarvitaan ilmarenkaiset. Ollaan jo yhdesti käyty niitä katsomassa liikkeessä ja ne vaikutti oikeen hyvältä, väri on vaan vielä valitsematta . ;)

Yhteistyössä