Brio vai gesslein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta 3x äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta 3x äiti

Vieras
Tässä vaunuja ollaan miettimässä. Kahdella ensimmäisellä oli carena free, mutta niitä emme enää halua työnnellä. Nyt vaihtoehdoista on jäljellä brio go, brio happy happy swivel rungolla ja gesslein f4 combi. Nyt kaipaan kokemuksia kyseisistä kärryistä. Ja ehdota omiakin rattaita, joissa on kääntyvät etupyörät, taittuva työntöaisa, kestävät ja muutenkin tyylikkäät rattaat. Otan innolla vastaa kokemuksianne.

En ole ennen nähnykkää tuota brion uutta runkoa. Mutta meillä on gesslein futuret ja on todella hyvät. Ainakin minä tykkään. Ja varsinkin siitä, kun on kahdet eri renkaat. Ja yleensäkkin olen kuullut gessleinistä vain hyvää. Joten täältäkin päin tulee yksi suosittelija lisää.

Meillä brio go. Kaupungissa on kyllä tosi hyvät. Maastossa taas ei. Erityisesti plussaa on se, että menee kasassa pieneen tilaan. Tykätty ollaan oltu myös siitä, että näihin saa brion turvakaukalon kiinni.

Meillä on kolme lasta ja kahdella viimeisimmällä meillä on ollut käytössä Gessleineja. Mä olen aikamoinen vaunu- ja ratasfriikki, joten olen välillä vaihdellut niitä. Meillä on ollut Gessleinin Swingit, Visionit ja Futuret. Mä olen tykännyt kaikista, mutta neljäpyöräiset ovat mulle omemman tuntuiset, joten Swingit ja Futuret ovat olleet suosikkini. Futureissa oli Swingejä parempaa ainakin vauvavaiheessa se, että ne ovat vähän korkeammat. Sitten taas meno oli tosi mukavaa noiden Swingien kanssa, sillä niiden jousitus on ihan omaa luokkaansa (vaikka jotkut sen toimivuutta epäilevätkin).

meillä on ollut sekä briot ja gessleinit.

gessleinit on ehkä aavistuksen kömpelömmät kuin briot.mutta briossa jos ottaa heittoaisalla jousitus on aika onneton.maastossa ei voi liikkua.tosi jäykät ja ei tasan vauvalla ole kiva olla kyydissä=)tosin eihän noin ole muutenkaan ihan maastokäyttöön=)

gessleinissä on minusta parempi toi makuupussukka.jotenki isomman oloinen.

ratasosa kummassakin on toimivia.gessleinissä vauva istuu matalammalla.ja ehkä tuo "jalkatuki" toimii paremmin kuin briossa.meillä ei ainakaan briossa oikein pysy ylhäällä (kopan kanssa) eikä sitä sitten tahdo saada alas.

tosi hankalaa vertailla koska kaikki ovat hyviä vaunuja.

tai sano kummat ostaisin=)

Brioihin (happy) me päädyttiin. Tosin vertailussa ei ollut lainkaan gessleiniä. Briossa rakastuin kätevyyteen. Olivat paljon paremmat kuin esim. emmaljungat. Menevät maastossa ja vähän pienemmissä kaupungeissa. Jos lähdetään vaikka helsingin keskustaa, niin ovat siellä vähän huonot. Toki tuossa uudessa rungossa asia on varmaan eri, kun on kääntyvät etupyörätkin.