Brio Sing

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ratasosasta ei vielä käyttökokemuksia, meillä vaunut käytössä vielä. Hyvin kulkee ja kevyet kaupungilla. Iso plussa on kääntyvät etupyörät, pystyy jopa ahtaassa hississä kääntämään ympäri.

Mitä olen ratasosaa kattonut, niin ihan hyvältä se näyttää, ei ainakaan ahtaalta näytä.

Ainut miinus rattaissa on että takapyörät on tosi leveet ja jää usein kiinni paikkoihin kaupungilla. Nii ja tota työntöosaa ei saa kasaan, mikä olis kätevää ku kulkee bussilla.

Vasta pari kertaa ollu ratasosa käytössä, pääasiassa viel mennään vaunuilla. Mutta ihan ok:lta vaikuttaa.
Näppärät on hyvällä kelillä: lumikelillä tulee ikävä vanhoja vaunuja. Jousitusta niissä ei ole tippaakaan, eli tärisee enemmän. Jalkapeite olis kyllä aika kiva olla olemassa. Leveempi takapyörien kohdalta kuin esim. Brio Kombi. Nostaa niitä ei voi jos lapsi on kyydissä - tai siis mä en ainakaan tiä, mistä kohtaa niit nostais...

Mitäs vielä... Mun entiset vaunut oli siis noi Kombit ja halusin kevyemmät kun kulen niin paljon autolla ja vaunut mukana. Menee kyllä pieneen tilaan ja näppärästi kasaan. Oon ollu ihan tyytyväinen, tossa edellä mainitut asiat vaan on huomioinu verrattuna vanhoihin vaunuihin.