Brio Race rattaat - hyvät vai huonot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tälläisiä rattaita olen ajatellut meidän taaperolle, mutta mitään kokemusta ei ko. rattaista ole eikä edes muista Brion rattaista/vaunuista. Joten te joilla on, niin millaiset rattaat nuo ovat? Ovatko kestävät? Miten isompi lapsi mahtuu niihin?

Hyvät rattaat on :) Meillä on 2,5wee poika joka on pitkä ikäisekseen ja mahtuu tosi hyvin istumaan rattaissa :) Plussaa on myös pieni koko että mahtuu auton peräkonttiin muutakin kuin rattaat :) Ainut miinus on pieni tavarakori mutta ei me kyllä sitä niin käytetä että se haittaisi....En keksi mitään muuta valittamista tykkään kamalasti noista :)

Meillä on nuo myös vuosikkaalla käytössä. Ihanat työntää, näppärät kasata ja koota ja menee suht pieneen tilaan. Tavarakori on tosiaan pieni, sinne ei saa pientäkään kauppakassia kunnolla, mutta muuten mainiot rattaat!

Alkuperäinen kirjoittaja Leona:
Paljonko Brio racet maksavat?

Taitavat maksaa 259e. Tarjouksessa nyt jossain nettipuodissa 199e poistovärit. Minulla oli joku aika sitten täälläaloitus aiheesta Emmaljungat vastaan Brio Race, en osaa sitä tähän kopioida mutta nostelen sen ketjun esiin tuohon palstalle.

Ei mitään huonoa sanottavaa rattaista. En nyt jaksa kirjata hyviä puolia, kun niitä on niin paljon :) Paremmat kuin Scooterit, menee enemmän makuuasentoon, kuin Scooterit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään huonoa sanottavaa rattaista. En nyt jaksa kirjata hyviä puolia, kun niitä on niin paljon :) Paremmat kuin Scooterit, menee enemmän makuuasentoon, kuin Scooterit.

Kerro ihmeessä niitä hyviä puolia. Minä olen ollut tähän asti scootereihin kallistumassa, mutta eilen niitä kaverilla katselin, niin oli kuin traktorit. Mahottoman isot renkaat ja minusta aika raskaan oloiset.

Mulla olisi myynnissä viime kesänä ostetut kelta-mustat Brio Racet.
Hyvin vähäisellä käytöllä olleet ja aivan priimat. Takuuta vuosi jäljellä.
Hinta 165e. (Alue 03)

Rattaissa mitään vikaa, mutta pärjäämmekin pelkillä matkarattailla nykyään. :)

Olen ollut tosi tyytyväinen. Kaikissa muissa "pikku rattaissa" painorajat päättynyt jo tohon 15kg. Voi työnnellä siihen asti, kunnes rattaita ei tarvii enää ollenkaan. Tosi kestävät!! Menee pieneen tilaan ja saa kiddyboard:inkin kiinni siihen. Ehkä miinus puolena on, ettei mene kuin lepoasentoon (ois joksus hyvä, kun sais ihan makuuasentoon) ja pieni tavaratila.

Alkuperäinen kirjoittaja Myynnissä:
Hinta 165e. (Alue 03)

Miksi maksaa 165? käytetyistä rattaista, jos uudet kerta maksaa 199??

Hinta 165e. (Alue 03)

Väri taisi olla noissa ale-rattaissa vielä juuri tuo kelta-musta ja oranssi-musta oli toinen vaihtoehto.

Meillä oli käytössä kyseiset rattaat esikoisella 8kk iästä aina 3v asti, olisi mennyt pidempäänkin, jos rattaita olisi vain tarvittu. Mitään huonoa sanottavaa ei meillä ainakaan ole ollut, menevät tosi hyvin niin kauan kuin rattaita vaan tarvitsee, eli niihin todellakin mahtuu! Suht kevyet ja näppärät. Ainoa mikä meillä käytössä koki kovia oli tavarakori, mutta hyvin sekin pelitti hiukan tuunattuna. Minusta ihan kannatava hankinta, jos pelkät rattaat tarvii, mutta ei halua ponyja yms sen tyylisiä.

Hinta 165e. (Alue 03)

Siksi koska näissä ei ole mitään vikaa eikä kulumia :)
Mutta jos haluaa maksaa vuoden lisätakuusta tuon 34e, niin sitten ostaa kaupasta :)

Lisään vielä, että carena merkillä ainakin on olemassa kätevä "toppapussi" (miksei brion omakin.. ) jolla siis saa pienemmälle matkaajalle ne talvisinkin lämpimäksi! Meillä oli käytössä parina ekana talvena, sitten riittikin jo lampaantalja.

Yhteistyössä