brio Kombi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahden vaiheilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kahden vaiheilla

Vieras
Moikka!

Voisitteko kertoa mielipiteitänne kyseisistä vaunuista. Mitä olen lukenut niin vauva-aikana ovat todella hyvät ja monipuoliset mutta entä sitten rattaina?
Olen tällä hetkellä kahden vaiheilla, joko Brio Kombit tai sitten Teutonia Prestiget. Ulkoilen paljon koirien kanssa joten vaunujen on oltava tukevat ja turvalliset.
Tuntuu että Teutonian vaunut ovat monipuolisemmat mutta päätös on vaikea.

Kiitoksia vastauksistanne.

meillä kombit, mutta vielä ei siirrytty ratasvaiheeseen. kokemusta vaunuilusta 7kk, ja ovat olleet kyllä tukevat ja varman oloiset vaunut. ainut mitä olisin toivonut lisää näin jälkeenpäin on käsijarrut. meillä ilmarenkaat eikä ollut valittamista.

Molemmat hyviä ja (isoja) vaunuja ja molemmilla hyvät puolensa. Samaa mieltä muutoin, että Teutoniat voi olla rattaina paremmat. Mutta riippuu vähän siitä, oletteko ostamassa rattaita lisäksi. Monet ostavat vaunut ja myöhemmin kuitenkin rattaat vaikka ensin olisivat ajatelleet, että käyttävät vaunuja rattaina. Koska rattaat ovat kevyemmät ja näppärämmät, kun vauvalle tulee enemmän painoa jne.

Ihan makuasia. Mutta Prestiget ovat ehkä monipuolisemmat, mutta itse ostaisin joka tapauksessa rattaat vaunujen rinnalle, jos olisin isot vaunut ylipäätään ostanut. Mutta teillä tarvitaan kunnolliset vaunut/rattaat joka vuodenaikaan ja joka säälle. Joten katsele ja luota "vaistoosi". Molemmat saat varmasti myytyä käytettynäkin jos myöhemmin haluat ostaa rattaat lisäksi.

Meillä Brio Kombit olleet käytössä 1,5 v. Olen ollut tosi tyytyväinen. Ovat tukevat ja maastokelpoiset. Toimivat hyvin myös huonoissa talvikeleissä ja vaikeissa maasto-oloissa.

Meillä on ollut reilun vuoden Briot ja olen tosi tyytyväinen.Meillä on kaksi kultaistanoutajaa,joten kaikki mahdolliset maastot on vaunujen kanssa koluttu ja hyvin ovat kulkeneet.Tosin Teutonioista ei ole kokemusta.

Meillä kombit nyt 1v9kk käytössä. Kesällä tulee vaavin käyttöön. Muistaakseni noissa teutonioissa on pelkkä verkkopussukka alakorina(?). Meillä vaunupäätökseen vaikutti nimenomaan kombien ritiläkori alhaalla. Autoa ei omistettu, joten vaunuilla on kauppakassit raahattu. Ja kestää paljo painoa! Meillä on myös rattaat, mutta pääosin kuljetaan kombeilla. Meillä on pitkä poika (n.90cm) mutta edelleenki istuu jalkaritilä suorana, koska istuinosa on niin pitkä, ettei saa hyvää asentoa jos jalkaritilän laskee "istuma-asentoon".

Yhteistyössä