Brio DW vs. Emmaljunga Twin City cross


Kuulostaako hyvältä: Ostin Emmaljungan ceroxit, vaikka oikeastaan oisin halunnut Emmaljungan Mondial duon pelkän vaunuosan ja Scooterit tai Ceroxit rattaiksi(mutta aivan pimeen kallis vaihtoehto..).

Sitten on kaksosrattaat päätettävä: Emmaljungan City crossit vai Brion Double Wavet... City crossit oli muhkeamman ja lämpimämmän näköiset kaupassa, mut Briot näyttää tukevammilta työntää lumimyrskyssä, hirvee painolasti niihin kuitenkin tulee, sittenkun niissä istuu 3v ja 1v. Mulle ei olis tarpeen noi napit kahvassa millä pituutta säädetään, mut ei taida olla vaihtoehtoa, heikentääkö ne kestävyyttä, ei kai..? Mites luin et Emmlajungan citycrossit ois alumiinirunkoset, onkse tukeva kuitenkin, eiks teräs ois kestävämpi? Mitä noiden double wavien runkomateriaali on ja tietääks kukaan missä niitä valmistetaan? Entä saako Ruotsista halvemmalla Emmaljungia?

Eiks pitäs olla sit vaunu tilanteeseen kuin tilanteeseen?!
 
Briot ovat myös kapeemmat. Ne mahtuvat paremmin bussii tai johonkin muuhun julkiseenliikenteeseen. Briossa on myös teleskooppi aisa joka antaa plussaa. Käännettävä aisa löystyy ajan myötä.Suosittelen Brioa. =)
 
Minä taas puhun City crossien puolesta! Briot muuten ei ole kapeammat, koska city cross on 77cm leveä, toisin kuin Emmaljungan cerox, joka on 79cm. Brion double wave muistaakseni 78 tai ainakin tuon 77cm. Ollaan joka paikkaan mahduttu ja usein juuri niin, että se muutama hikinen milli jää tilaa =)
City crossit on myös TODELLA kevyet työntää johtuen juuri siitä kevyestä rungosta. Meillä noissa matkaa 2,5v ja 3kk ikäiset. Ilmakennorenkaat on myös mainiot! Yksösten Emmaljungissa olen ne todennut pelittäviksi säässä kuin säässä ja maastossa kuin maastossa. Brioja katsoin aikoinaan, mutta hylkäsin, kun vaikuttivat istumatilaltaan TODELLA pieniltä yhtään isommalle lapselle. City crosseihin mahtuu toppapuvussakin ja nämä onkin sisämitoiltaan isommat kuin ne ulkoa leveämmät ceroxit.
Meillä ei käännettävä aisa koskaan ole mitenkään huonoksi löystynyt ainakaan aikaisemmissa Emmaljungissa. Ja tukevat rattaat on!
En osaa pahaa sanaa sanoa!
 

Yhteistyössä