V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave:
Ollu käytössä muutaman kuukauden miehen autossa.
Tällä kokemuksella ollaan tykätty tuosta.
Mun autossa Maxi Cosi Rodi xr, siinä kallistus niin on pidemmillä matkoilla parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave:
Mun autossa Maxi Cosi Rodi xr, siinä kallistus niin on pidemmillä matkoilla parempi.
Taitaa olla noi kallistuksella olevat sitten vähän eri hintaluokassa aina..ei viitsisi pieniä ajoja varten ihan hirveitä istuimesta maksaa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave:
Taitaa olla noi kallistuksella olevat sitten vähän eri hintaluokassa aina..ei viitsisi pieniä ajoja varten ihan hirveitä istuimesta maksaa. :/
Eipä ole kallistuksella ollut käyttöä edes turvaistuimessa. Ihan turha maksaa siitä extraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Meillä on ollut sellainen ehkä vuoden verran käytössä. Ihan hyvä istuin, mutta vyöt eivät kiristy/lukitu ollenkaan eli jos lapsesi haluaa syystä tai toisesta vetää turvavyöstä, se onnistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:En ole törmännyt vielä yhteenkään vyöistuimeen, missä sellainen vyönlukitsin olisi. Lastentarvikkeesta asiaa kyselin, niin sanoivat, että monet ovat siitä luopuneet turvallisuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Up, kuulisin mielelläni lisää kokemuksia tästä.. Tuon hintaluokan istuimia saa toki ehdottaa muitakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:meillä on tuo ja ihan hyvä istuin on. turvavyö ei tosiaan lukkiudu,mut en oo koskaan kuullu et missään muussakaan turvavyöistuimessa lukkiutus.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:meillä on tuo ja ihan hyvä istuin on. turvavyö ei tosiaan lukkiudu,mut en oo koskaan kuullu et missään muussakaan turvavyöistuimessa lukkiutus.