Brio Basic-pinnasänky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on antiikin värisenä, se on tosi tukeva perussänky, mistä saat säädettyä laitaa ja pohjaa eri korkeuksille. Siitä on näköjään tullut uusi väri pähkinä, mikä mua himottaisi mutta en usko että mies on samaa mieltä. B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 09:44 sanna kirjoitti:
Meillä on antiikin värisenä, se on tosi tukeva perussänky, mistä saat säädettyä laitaa ja pohjaa eri korkeuksille. Siitä on näköjään tullut uusi väri pähkinä, mikä mua himottaisi mutta en usko että mies on samaa mieltä. B)

Onko se systeemi jolla sängynpohjaa lasketaan (ruuvi ja se muovinen systeemi) ollut hyvä? Että tukeva, ei lohkeile ja luotettava? Itse olen kovin kiinnostunut tuosta sängystä kun se on tukevan tuntuinen, kauniin näköinen ja sopivan hintainen. Ainoa mikä on askerrattuna minua ja miestäni on se pohjan säädön kestäminen, kun se jotenkin tuntuu niin heppoiselta, eikä siitä sängystä tahdo löytyä netistä mistään tietoa.

Meilläkin tuo Basic valkoisena ja hyvin on säätösysteemikin kestänyt, ei sitä ole kuin kerran siirretty kun alkuun oli pohja ylempänä ja sitten laskettiin se alas. Ei ollut mitään ongelmaa. =)

Ehkäpä sitä sitten uskaltautuisi kohta kaupoille, jos kerta suosittelette ;) Sitä kun sattuu olemaan ihan liian yli varovainen asioiden suhteen niin sitä vaan miettii miettimistään. Kait mä sen vauvankin toppaan sitten pikku micelin-mieheksi ettei vaan mitään pikku kolhuja satu toiselle =)

Millaisen/kenen patjan olette hankkineet sänkyyn? Oletteko ostaneet samasta liikkestä vai kuinka?

Kannattaa tarkka ollakkin, meijän eka sänkyostos oli ihan epäonnistunut, sängyn pohjalevy oli ekalla kerralla paketissa valmiiksi rikki ja kaksi kertaa vaihtamisen jälkeen rikkoutui taas! Merkki oli Trevex. Vaihettiin sittemmin Brion basic-sänkyyn eikä mitään vikoja oo ollut. Ostettiin patja samasta lastenliikkeestä kun sänky, ihan tavallinen Familon-merkkinen patja, maksoi 19,90 sängyn ostajalle (tuli alennusta) ja oli halvempi kun Anttilassa.

Voi kiitoksia vastauksistanne! :flower:

Eli kellään ei ole huonoja kokemuksia, se on hyvä se. Kyllä minä sen taidan sitten käydä ostamassa kun en ole parempaakaan löytänyt mistään. Ajattelin sitä pähkinän värisenä, on niin kaunis väri!

Yhteistyössä