Breivik ja Breivik

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rähinä-Reetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26743178]Muuttuuko asia toiseksi kun uhrit olivatkin belgialaisia?

Sanoin mamun tappaneen JA haavoittaneen yli sataa. Ymmärrät kai eron?

Minua ällöttää sinun moraalisi: jos mamu tappaa ja raiskaa niin se on vain mittatappio matkalla monikulttuurisuuden ihanuuteen ja siten täysin hyväksyttävissä olevaa toimintaa.[/QUOTE]

Pilkunviilausta: "Lisäksi 75 ihmistä sai vammoja, osalla vammat ovat vakavia."

Mitä sä tiedät mun moraalistani. Olen useissa ketjuissasi sanonut, etten hyväksy rikoksia kenenkään tekeminä. Sä et vain halua nähdä tätä, koska olet niin mamuvihan sokaisema :(

Kauheaa, miten sekaisin ihminen voi olla.

[QUOTE="Repsa";26743198]Pilkunviilausta: "Lisäksi 75 ihmistä sai vammoja, osalla vammat ovat vakavia."

Mitä sä tiedät mun moraalistani. Olen useissa ketjuissasi sanonut, etten hyväksy rikoksia kenenkään tekeminä. Sä et vain halua nähdä tätä, koska olet niin mamuvihan sokaisema :(

Kauheaa, miten sekaisin ihminen voi olla.[/QUOTE]

Myöhemmissä uutisissa mainittiin haavoittuneita olleen hiukan päälle sata, mutta tehokkaasti media on ko tapauksen unohtanut, samoin kuin Ranskan "rasistitappajan" kun huomattiin sarjamurhaajan olleenkin mamu. No, suomalainen media on puolensa valinnut.

Eihän kukaan myönnä hyväksyvänsä rikoksia kenenkään tekemänä, mutta Suomessa silti mamujen tekemät rikokset siedetään, koska heitä ei karkoiteta vaikka laki sen sallisi. Samoin mamuihin kohdistuneista rikoksista annetaan kovemmat tuomiot kuin suomalaisiin kohdistuneista.

Jos minä sinun mielestä vihaan mamuja, niin sitten samalla logiikalla minä voisin väittää sinun vihaavan suomalaisia: kauheaa miten sekaisin ihmisen pitää olla vihatakseen omaa kansaansa.

[QUOTE="vieras";26743244]

Jos minä sinun mielestä vihaan mamuja, niin sitten samalla logiikalla minä voisin väittää sinun vihaavan suomalaisia: kauheaa miten sekaisin ihmisen pitää olla vihatakseen omaa kansaansa.[/QUOTE]

Sinä olet toistuvasti ilmaissut maahanmuuttajavastaisuuttasi täällä, minä en ole koskaan ilmaissut vihaa omaa kansaani saati ketään kohtaan. :)

Helena Erosen hihamerkkijuttu muuten mainittiin juuri tuossa muistotilaisuudessa :D

Muistotilaisuus Ut

[QUOTE="Repsa";26743380]Sinä olet toistuvasti ilmaissut maahanmuuttajavastaisuuttasi täällä, minä en ole koskaan ilmaissut vihaa omaa kansaani saati ketään kohtaan. :)

Helena Erosen hihamerkkijuttu muuten mainittiin juuri tuossa muistotilaisuudessa :D

Muistotilaisuus Ut[/QUOTE]

Vain sairaat ihmiset voivat hyväksyä maahanmuuton jonka seurauksena suomalaisia raiskataan, tapetaan, pahoinpidellään ja ryöstetään, mutta sinä olet osoittanut todeksi sen, että meitä on moneen junaan.

Koskahan Norjassa pidetään muistotilaisuus maahanmuuton uhrien kunniaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26743456:
Ehdotan, että kaukaa viisaasti kaikkia vastaavia henkilöitä tulevaisuudessa kutsuttaisiin nimikeellä.

"joku idiootti"

Et ollut ensimmäinen ehdottaja: Demlan työryhmä haluaa suojella raiskarimamujen henkilöllisyyden.

"Työ*ryh*män eh*do*tus si*säl*tää myös ai*van kä*sit*tä*mät*tö*män eh*do*tuk*sen ri*kok*sen*te*ki*jän ni*men*suo*jas*ta. Työ*ryh*mä on si*tä miel*tä, et*tä ri*kok*ses*ta tuo*mi*tun hen*ki*löl*li*syy*den pal*jas*ta*mi*nen voi tul*la ran*gais*ta*vak*si yk*si*tyis*elä*mää louk*kaa*va*na tie*don le*vit*tä*mi*se*nä. Jos ri*kok*sel*la ei voi*da kat*soa ole*van yh*teis*kun*nal*lis*ta mer*ki*tys*tä, si*tä kos*ke*va tie*to kuu*luu työ*ryh*män mu*kaan suo*ja*ta te*ki*jän*sä yk*si*tyi*se*lä*mä*nä."

Rikoksen tekeminen ei ole yksityiselämää - Pääkirjoitukset - Pääkirjoitus - HS.fi

[QUOTE="vieras";26743434]Vain sairaat ihmiset voivat hyväksyä maahanmuuton jonka seurauksena suomalaisia raiskataan, tapetaan, pahoinpidellään ja ryöstetään, mutta sinä olet osoittanut todeksi sen, että meitä on moneen junaan.

Koskahan Norjassa pidetään muistotilaisuus maahanmuuton uhrien kunniaksi?[/QUOTE]

Sä kuulut häviäjien joukkoon, kuten Bin Laden, Breivik, Nordine Amrani, Mohamed Merah, toissapäiväinen surmaaja James Holmes ja muut. Olette häviäjiä ja pahan riivaamia. Ihan samanlaisia kaikki.

[QUOTE="Repsa";26743492]Sä kuulut häviäjien joukkoon, kuten Bin Laden, Breivik, Nordine Amrani, Mohamed Merah, toissapäiväinen surmaaja James Holmes ja muut. Olette häviäjiä ja pahan riivaamia. Ihan samanlaisia kaikki.[/QUOTE]

Muslimit eivät kuulu häviäjiin, he ovat voittajia, ja vielä tämän vuosisadan aikana Suomessakin noudatetaan sharia-lakia jos nykyinen kehitys saa jatkua.

[QUOTE="vieras";26743517]Muslimit eivät kuulu häviäjiin, he ovat voittajia, ja vielä tämän vuosisadan aikana Suomessakin noudatetaan sharia-lakia jos nykyinen kehitys saa jatkua.[/QUOTE]

Rikollinen ja vihamielinen ihminen on aina häviäjä. Siksi hekin ovat tällaisia.

[QUOTE="Repsa";26743531]Rikollinen ja vihamielinen ihminen on aina häviäjä. Siksi hekin ovat tällaisia.[/QUOTE]

Suomessa on rikos väittää muslimeja rikollisiksi ja vihamielisiksi, kuten sinä teit.

[QUOTE="vieras";26743490]Et ollut ensimmäinen ehdottaja: Demlan työryhmä haluaa suojella raiskarimamujen henkilöllisyyden.

"Työ*ryh*män eh*do*tus si*säl*tää myös ai*van kä*sit*tä*mät*tö*män eh*do*tuk*sen ri*kok*sen*te*ki*jän ni*men*suo*jas*ta. Työ*ryh*mä on si*tä miel*tä, et*tä ri*kok*ses*ta tuo*mi*tun hen*ki*löl*li*syy*den pal*jas*ta*mi*nen voi tul*la ran*gais*ta*vak*si yk*si*tyis*elä*mää louk*kaa*va*na tie*don le*vit*tä*mi*se*nä. Jos ri*kok*sel*la ei voi*da kat*soa ole*van yh*teis*kun*nal*lis*ta mer*ki*tys*tä, si*tä kos*ke*va tie*to kuu*luu työ*ryh*män mu*kaan suo*ja*ta te*ki*jän*sä yk*si*tyi*se*lä*mä*nä."

Rikoksen tekeminen ei ole yksityiselämää - Pääkirjoitukset - Pääkirjoitus - HS.fi[/QUOTE]

Mun asiani ei ole maahanmuuttopoliittinen.

[QUOTE="vieras";26743550]Suomessa on rikos väittää muslimeja rikollisiksi ja vihamielisiksi, kuten sinä teit.[/QUOTE]

Kauanko sä aiot jatkaa tätä vääntöä? No tietty niin kauan kuin minäkin jatkan, mutta totuus on se, että olet häviäjä. Ikävää, mutta totta, eikä lainkaan fantastista :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26743561:
Mun asiani ei ole maahanmuuttopoliittinen.

Tämä "vieras" liittää ihan kaiken maahanmuuttoon ja maahanmuuttajiin, ja todennäköisesti hän on joskus herännyt hikisenä painajaisesta, jossa näki itsensä peilikuvan ja hän oli muuttunut itse MAMUKSI!

[QUOTE="Repsa";26743585]Kauanko sä aiot jatkaa tätä vääntöä? No tietty niin kauan kuin minäkin jatkan, mutta totuus on se, että olet häviäjä. Ikävää, mutta totta, eikä lainkaan fantastista :([/QUOTE]

Kaikki suomalaiset kuuluvat häviäjiin, ml minä ja sinä, mamut ovat voittajia. Jos hyvin käy niin ehkä suomalaiset saavat reservaatin jostain syrjäisestä kolkasta bd.

[QUOTE="vieras";26743621]Kaikki suomalaiset kuuluvat häviäjiin, ml minä ja sinä, mamut ovat voittajia. Jos hyvin käy niin ehkä suomalaiset saavat reservaatin jostain syrjäisestä kolkasta bd.[/QUOTE]

No se on sitten sinun mielipiteesi. Minun mielipiteeni on toinen ;)

niinpä,vankilaan vaan ja se siitä. veronmaksajien rahoja tuhlataan oikeudenkäyntikuluihin aivan suotta! kokonainen vuosi jo jauhettu, ois tappanu ittesä samalla niinku suomessa hullut kouluampujat "ymmärsi" tehä, ni omaisetki pääsis jo suremaan rauhassa, eikä tarvis seurata tilannetta koko ajan televisioista ym..

[QUOTE="vieras";26743642]Mamut eivät pane mitään painoa sun mielipiteelle.[/QUOTE]

Eivät varmaan, ja mitä siitä sitten? Sinunkaan kiihkoilusi on aivan turhanpäiväistä, sillä osoitat vain, miten onneton ihminen olet. Ei lainkaan, ei yhtikäs fantsua :(

Heippa, mä lähden nyt ulos aurinkoon. Mene sinäkin! Vai lähdetkö postia jakamaan yövuoroon?

[QUOTE="Repsa";26743667]Eivät varmaan, ja mitä siitä sitten? Sinunkaan kiihkoilusi on aivan turhanpäiväistä, sillä osoitat vain, miten onneton ihminen olet. Ei lainkaan, ei yhtikäs fantsua :(

Heippa, mä lähden nyt ulos aurinkoon. Mene sinäkin! Vai lähdetkö postia jakamaan yövuoroon?[/QUOTE]

Mä olen ollut koko päivän auringossa laiturillani B)

[QUOTE="vieras";26743678]Mä olen ollut koko päivän auringossa laiturillani B)[/QUOTE]

Aha, no se selittäis auringonpistoksen ja sen oireet. Toisaalta oirehdintasi on melko pysyvää :(

Etkö saanut kivaa seuraa laiturillesi?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä