Bratz nukkeja päiväkodissa,mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Oletteko ihan tosissanne? Pitäisikö kaikki nuket kieltää, kun niiltä katoaa kumminkin päiväkodissa pikkupöksyt tai jopa vaatteet. Lisäksi niille nukeille laitetaan usein ihan vääränkokoisia vaatteita ja paljasta pintaa voi näkyä...

Jos joku vaate on mielestäsi törkeä nukella, senhän voi tiputtaa roskikseen....

Jep, ja Aku Ankkaa ei sitten enää lueta koska siinähän on ankat ilman housuja :saint:

Niin tai Muumit!!
:o :o :o :o

Niin, muumit on alasti ja ilman persreikää!!!

Mä en oikein koskaan ole tätä Bratz-kohua ymmärtänyt. Meillä tyttö 7v tykkää niistä ja leikkii niillä kotia ja kaverileikkejä "nää menee kouluun, nyt ne leikkii täällä kiipeilytelineillä".

Varmuuden vuoksi en ole esim. koulukavereille antanut tytön viedä Bratzejä lahjoiksi :whistle: Jos en siis vanhempia tunne. Näin juuri, koskapa asiasta on niin kohistu.

Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
ottaen huomioon kauhajoen tapahtumat,niin kyllä mua hieman kylmäsi päiväkodissa pyssyleikki tänä aamuna..

Ei viitsitä taas aloittaa tästä aiheesta. Veriteoilla ja pikkulasten pyssyleikeillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Kysy vaikka keneltä hyvänsä lasten- ja nuortenpsykiatrilta, jos et muuten usko.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
ottaen huomioon kauhajoen tapahtumat,niin kyllä mua hieman kylmäsi päiväkodissa pyssyleikki tänä aamuna..

Ei viitsitä taas aloittaa tästä aiheesta. Veriteoilla ja pikkulasten pyssyleikeillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Kysy vaikka keneltä hyvänsä lasten- ja nuortenpsykiatrilta, jos et muuten usko.

Niinpä. Kyllähän mullekkin tuli outo olo kun mun alle 3-v osoitti sormella ja sanoi et pam, ammun sua. Poika ei todellakaan tiedä tuosta kauhavan jutusta, eikä saa katsoa mitään ampumisjuttuja. Jostain nuo pojat ne vaan oppii ja pyssynä toimii mikä vaan. Mut on lohduttavaa, että psykiatrit on sanonu, ettei se oo vakava, et johtais siihen, et isona tulee tommonen tappajahullu.

Mun mielestä ne barbit ei ole yhtään sen parempi esikuva, meillä lapset saavat leikkiä jatkossakin molemmilla. Mitä olen 5v leikkejä seurannut niin ihan kotia niillä leikkii jos me olemme käyneet vaikka linnanmäellä sitten nuketkin käyvät samassa paikassa. En mä kyllä vältämättä niitä stringeillä puettuja bratzeja ostaisi, mut toisaalta tietää tyttöni että minun alushousut näyttävät samalta ja pitää sitä ihan normaalina. Olen keronut että saa vasta sitten aikuisena pitää stringejä jos haluaa.