Brasilialaisen Paolo Costan mielestä naiset ovat vain seksiä varten

vierailija
Laitoin linkin vastaavasta kotimaisesta mielipidevaikuttajasta, mutta linkki tulee myöhemmin valvojan kautta.
POTTUKOIRANA tunnettu tubettaja ja striimaaja Jouko Kärkkäinen kosketteli paljain käsin irtokarkkeja Iisalmen K-Citymarketissa sunnuntaina.
Likainen teko näkyi Kärkkäisen kuvaamalla livevideolla, jossa hän nappaa paljain käsin pääkallokarkkeja ja naureskelee samalla toiminnalleen.
– Sitten tuosta noita pääkalloja. Minä otan näitä nyt käsilläni, kun olen kikkeleitä rämpinyt käsilläni, Kärkkäinen sanoo videolla.

vierailija
Kiitos valvojalle linkkieni hyväksynnästä.
Ehkä sulatatte nieleskellen muutamat kirjoitusvirheeni.
Pottu on peruna, ja potuttaa tarkoittaa monta asiaa.
Voi tehdä mieli syödä perunoita, tai joku asia harmittaa eli ottaa aivoon.
Tämän viikon kirjatilaisuudessa ammattikirjailija antoi ohjeen, että kannattaa havannoida ulkona tai sisällä asioita ja ilmiöitä, ja kirjoittaa niistä tietokoneelle tai paperille. Niin olen aina tehnyt. Me kaikki kirjoitamme jotain jonnekin.
Kirjan kirjoittaminen on iso prosessi ja urakka. Sain sähköpostiini mainoksen kirjakaupalta isänpäivälahjavinkeistä. Ihmettelin jo Prisman kirjaosastolla miksi naisille suunnatut kirjat ovat elämäntaito-oppaita, ja miehille tarkoitetut kirjat sotakirjoja ja dekkareita. Mielestäni niin ei saa olla missään tapauksessa.
Vaikein sota käydään ihmisen tunne-elämässä. Mielenhallinnan avulla sotia ei synny, eikä niitä sitten tarvitse lopettaa. Kertokaa se maailman diktaattoreille keinoilla, jotka parhaiten osaatte.
Paljon onnea ja menestystä taiteilijalle, joka käyttää tubettajana nimeä Pottukoira.
Terveisin entinen Rauhalan emäntä

vierailija
Jos olisit rekisteröitynyt, voisit poistaa toisen viestin tarpeettomana. Mutta kun ei ole rohkeutta rekisteröityä....
Sinulla ei ole rohkeutta poistua tältä palstalta. Silloin vapautuisi valtavasti muistitilaa muille kirjoittajille.
Odotan innolla milloin Pottukoira ottaa tämän palstan ilmatilan haltuunsa.
Savolainen huumori osaa nauraa makeasti asioille.
Ehkä Pottukoira saa minut vitseillään taas ostamaan omenia.

Yhteistyössä