Brasilialainen vahaus: kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja uskaltaisinko
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä kävin raskaana ollessa, perjantaina sovittiin että käynnistetään synnytys niin sain vielä lauantaina peruutusajan. Sääret, reidet, alapää ja kainalot vedettiin sileiksi. Sattu ihan s**tanasti, mutta oli kuulkaa hitosti miellyttävämpää pitää synnytyksen jälkeen alapää puhtaana ja muutenkin lapsivuodeajan oli freesimpi olo, kun ei tarvinnut karvoista murehtia. :)
 
ehkä tylsä tyyppi - skeptikko
Mites on siteiden kanssa? Eikös nykynaisilla yhtään ärsytä siteiden käyttö kuukautisten aikana kun karvat on ajettu (mulla ainakin ärsytti synnytyksen jälkeen) vai eiks nykynaiset käytä enää siteitä lainkaan? Eikös tuo ole kuitenkin enemmän miesten miellyttämistä tuo karvojen ajo, että saavat sitä posliinia. Nehän tykkää kyllä. Eihän toi ajelu nimittäin näy vaatteiden päälle, joten normaalioloissa tiedät siitä vain itse. Mielestäni jotkut naiset on vain hyvin aivopesty miesten taholta - muuta järkeä en alapääkarvojen ajelulla näe. Sorry tosikkomaisuuteni.
 
"tipsu"
Itse olen ollut pitkään jo posliini ( aina ollut melkeimpä ilman karvoja enkä ole päästänyt kasvamaan.) Käytin ennen siteitä eikä se minusta sen kummallisempaa ole kuin karvoillakaan. Pystyypähän "pyyhkimään" tarkemmin. Nykyään tosin olen tamppooni linjalla kun sotkee kaikista vähiten eikä roskikset täyty siteistä ja pääsee uimaan ja urheilemaan oli menkat tai ei.
 
satakertaa parempi
[QUOTE="tipsu";24277271]Itse olen ollut pitkään jo posliini ( aina ollut melkeimpä ilman karvoja enkä ole päästänyt kasvamaan.) Käytin ennen siteitä eikä se minusta sen kummallisempaa ole kuin karvoillakaan. Pystyypähän "pyyhkimään" tarkemmin. Nykyään tosin olen tamppooni linjalla kun sotkee kaikista vähiten eikä roskikset täyty siteistä ja pääsee uimaan ja urheilemaan oli menkat tai ei.[/QUOTE]

Käyn myös melko säännöllisesti brassi-sokeroinnissa ehkä 6-7 kertaa vuodessa. Karvankasvun sain heikentymään ja harventumaan melko minimiin monta vuotta sitten kosmetologikoulu aikoinani ottamalla valoimpulssihoitoja.
Menkkojen aikaan paljon kivempi tämä posliini käytti sitten siteitä tai tamponeja.
 
anonymous
"Eikös tuo ole kuitenkin enemmän miesten miellyttämistä tuo karvojen ajo, että saavat sitä posliinia. Nehän tykkää kyllä. Eihän toi ajelu nimittäin näy vaatteiden päälle, joten normaalioloissa tiedät siitä vain itse. Mielestäni jotkut naiset on vain hyvin aivopesty miesten taholta - muuta järkeä en alapääkarvojen ajelulla näe. Sorry tosikkomaisuuteni."

Eli kun tiedät omasta karvattomuudestasi vain itse, miellytät miestä? Uskomatonta logiikkaa.
 
Karvaton
Miten tästäkin asiasta voi aloittaa sodan ja hirveän toisten syyllistämisen :O Karvattomuus on mukava olotila, mitä sen kummempia sitä analysoimaan?

Toiseksi, mä oon aina ihmetellyt, mitä niin pahaa on miehen miellyttämisessä?! Kyllähän mekin vaaditaan miehiä miellyttämään meitä miten milloinkin! En tiedä kovnkaan montaa naista, jonka mielestä ei olisi mukavaa jos mies tarjoaa drinkit, tuo kukkia, hieroo, maksaa ravintolassa, ajaa parran siistiksi, kantaa kauppakassit jne. heidän miellyttämisekseen, joidenkin mielestä miehen jopa KUULUU tehdä niin. Ja sitten naisen ei tarvitse tehdä mitään koska HÄNHÄN ei muita mielistele!

Kun ihana mieheni suo ajatuksistaan päivittäin osan minulle, muistaa välillä kukilla/pullolla viiniä, hieroo jalkojani työpäivän jälkeen, kehuu ihanaksi ja kauniiksi, niin mielestäni brassi ja kynsien laitto puolentoista kuukauden välein on aika pieni teko! Enkä tarkoita tällä siis mitään "kaupankäyntiä", vaan sitä että eikö se idea juuri ole että haluaa pienillä asioilla toista miellyttää, mun mies tykkää pitkistä rakennekynsistä ja posliinista, kyllä mä sen hänen vuokseen voin tehdä, kun itekin tykkään:)

Suosittelen muillekin unohtamaan hetkeksi sen, mitä sinä itse toiselta haluat ja miettimään miten voisit toista ilahduttaa, saatat saada yhtä hellän ja ihanan suhteen ;p

ps. En tykkää parrasta/viiksistä, ja haluan että mies ajaa ne pois = olen pedofiili, koska pojilla ei kasva partaa?
 
näin hyvä
Ehkä se "miesten-miellätys" on jollakin etusijalla, mutta itselläni ollut jo ennen mieheni tapaamistakin posliini. Kohta ollaan oltu yhdesä 10v ja sama muoti minulla edelleen. No sanotaan että ei mies tästä pahoillaan ole(
 

Yhteistyössä