?
tiiru 01.04.2010 #2 Tyhmän hauskaa huumoria, väsyneenä paras Jos ei ole kovin tosikko niin on kyllä hauska
km 01.04.2010 #3 Mun pikkuserkku osti esikoiselle borat ja on katunu niitä kovasti. Ovat kuulemma tosi surkeat.Osti sitte Emmaljungat seuraavalle lapselleen ja niihin on tyytyväinen.
Mun pikkuserkku osti esikoiselle borat ja on katunu niitä kovasti. Ovat kuulemma tosi surkeat.Osti sitte Emmaljungat seuraavalle lapselleen ja niihin on tyytyväinen.
Chupacabra 01.04.2010 #5 mä en pitänyt. Ku telkkarista tuli katoin about puol tuntii ni ei vaan enään jaksan... |O
jojo369 01.04.2010 #6 Tuli just sopivan myöhään; oli tarpeeks väsynyt, mutta jaksoi katsoa ja kikattaa
Chupacabra 01.04.2010 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen: samassa ketjussa arvostellaan rattaat ja leffa Click to expand... Totta, en ees aatellut Kumpaahan ap tarkoitti?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen: samassa ketjussa arvostellaan rattaat ja leffa Click to expand... Totta, en ees aatellut Kumpaahan ap tarkoitti?
vieras 02.04.2010 #10 Boria olen työnnellyt, tosin vähän vanhempaa mallia. Olisiko 3 vuotta vanhat. Huonot kaikinpuolin. En suosittele. Sen sijaan suosittelen brioja.
Boria olen työnnellyt, tosin vähän vanhempaa mallia. Olisiko 3 vuotta vanhat. Huonot kaikinpuolin. En suosittele. Sen sijaan suosittelen brioja.