Bora kombi vaunut

en tiedä mikä materiaali onkaan..
mut oma mielipide on ettei käyttöikä kovin pitkä voi olla. meillä nyt vuoden ollu käytössä ja on kyl kestäny mut en menis vannomaan et toisen lapsen jälkeen olis enää kovin hyvät. kankaista niin rattaiden jalkapeite meni rikki kuutaman kk sisällä. kuomu ei pysy kiinni ja kerran ollu jo huollossa kun joku ruuvi ja joku osa irtos ni et istuisosa irtos toisesta päästä. sai kyl varaosia ja korjattiin ostoliikkeessä ilmaseks, mut silti ei kerro oikeen laadusta. vaunuina oli mun mielestä paremmat työntää kun rattaina. ja plussaa saa tosi tilava kova koppa joka toimi meillä välillä sänkynäkin kun kylässä oltiin. jonkun mielestä ehkä ei kätevä kun on ni iso mut mun mielestä oli kätevä ja tilava..

kyllä ne menee mut jos nyt olisin ostamassa ni ostaistin laadukkaammat. meillä kun hajos ekatkin vaunut ja sen takia en viittiny enää kalliita uusia ostaa enää... ei ne nyt ihan surkeet oo, on pahempiakin nahty mut meille ostetaan tästä lähtien kalliimpaa laatua...
 
Meillä oli nämä vaunut ja olihan ne raskaat mut muuten erittäin hyvät!!! Nyt ne on mun kaverilla jo toisella lapsella eli käytössä nyt neljättä vuotta eikä niissä oo mitään vikaa, ei löydy käytön jälkiä muuta ku kankaat hieman haalistunut. Erittäin hyvä hinta-laatu suhde ainakin nuissa vanhemmissa, en siis tiijä miten uusimmat kestää. Mutta voin kyllä suositella lämpimästi!
Jos oisin tienny et meillä vielä yksös vaunuja tarvitaan niin en todellakaan ois menny myymään niitä!!!!!!! Esim kaverini vastaavat uudet Briot on ollu huollossa monet kerrat ja meillä on vain kuomu vaihettu niistä ku oli ompeleet vinot. Mut ku uus saatiin takuun piikkiin tietty niin eipä oo ollu moittimista!
 
Itse en niitä suosittele meillä oli esikolla ko. yhdistelmät
Miinuslistaa:
-kohlo selkänojan säätö
-huonot jarrut
-raskas kasata (iso kasattuna)
-Jalkapussin ja hoitolaukun muovitetut sisäosat hajos heti
-Renkaiden venttiliit ei pitäneet ilmaa ja sisärenkaat haurastuivat pakkasille ja hajosivat

Rattaat oli meillä vuoden käytössä ja nämä viat ilmaantuovat siihen mennessä. Aino hyvä asia oli tilava makuukoppa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 15:15 Suny kirjoitti:
Itse en niitä suosittele meillä oli esikolla ko. yhdistelmät
Miinuslistaa:
-kohlo selkänojan säätö
-huonot jarrut
-raskas kasata (iso kasattuna)
-Jalkapussin ja hoitolaukun muovitetut sisäosat hajos heti
-Renkaiden venttiliit ei pitäneet ilmaa ja sisärenkaat haurastuivat pakkasille ja hajosivat

Rattaat oli meillä vuoden käytössä ja nämä viat ilmaantuovat siihen mennessä. Aino hyvä asia oli tilava makuukoppa.

Voisin hieman verrata näitä miinuksia Brion vaunuihin... Lähes yhtä isot ja raskaat kasattuna, samanlainen selkänojan säätö, renkaat samanlaiset ja hintaa Brioihin tuplasti enemmän!!!
Mutta kaikilla oma mielipide ja se mistä tykkää.... ja mistä ei
 
kiukkuinen äiti
Olemme juuri tänä iltana korjailleet alligaattoriteipillä ja rautalangalla meidän vajaa 1,5 vuotta käytössä olleet Bora kombit kun ne totaalisesti lysähtivät kasaan kun törmäsin n.15 cm korkeaan lumikinokseen ja yritin päästä sen yli. Rungon metalli tanko on rytistynyt rusinaksi vaunun molemmin puolin.

Ostin ne sillä halusin koko suunnittelemallemme suurelle lapsikatraalle alusta asti vain omassa käytössä olleet uutena hankitut vaunut. Nyt esikoinen on täyttämässä puolitoista vuotta eikä rattaat enää pelaa. SUUTUTTAAA

Kangas osiin voisin kai tuumata että vain ne muovitetut pinnat halkeilee mutta itse kangas näyttää edelleen kuin uudelta. Ompeleet kyllä purkaantuu mutta kangas itse on kauniissa kunnossa.

En suosittele kenellekkään enää. Eivät kestä tavallista elämää kuin hetken.

Oletteko koskaan miettineet miksi niitä ei missään myydä käytettyinä?? ;)
 
Meillä on ollut kyseiset kulkineet nyt 1,5 vuotta käytössä, eikä oo mitään vikaa ollu, kankaatkin on ihan ehjät jalkapeitteissä ja hoitolaukussa. Isothan ne on, mutta myös tilavat. Musta ihan ok hinta-laatusuhde varsinkin tällaisille joilla ei oo aikomusta yhtä enempää jälkikasvua hankkia. Meillä kun ei oo tarvetta kasailla ja koota vaunuja ja autokin on sen kokonen että mahtuu heittämällä sisään niin just hyvät meille. Mut makuja on monenlaisia. Enemmän vikoja on tosiaan ollu kaverien Brioissa ja Emmaljungissa kun näissä meitin halpiskärryissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 22:14 kiukkuinen äiti kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet miksi niitä ei missään myydä käytettyinä?? ;)
Olen nähnyt noita kyllä käytettynä myyntipalstoilla ja huutonetissä. Meillä on hyvät Borat.
Onkohan noissa sitten jotain heittoja laadussa esim vuosimalleittain, kun mielipiteet ja kokemukset jakautuu...
 
Serkulla oli bora kombit, eikä kyllä paljoa hyvää sanottavaa niistä ole.... :/ Just kankaiden ompeleet putkautuu, runko aivan pas.kana jo vajaan vuoden jälkeen, pyörien laakerit (tms) vaihdettu muutamaan kertaan... Ja hirvee tappelu lastetarvike liikkeen kanssa mitä korvaavat ja mitä ei, sit kuitenkin vihdoin ja viimein tuli uus runko... Että kannattaa siihen laatuun kuitenkin vähän enemmän panostaa jos vaan mitenkään mahdollista... harvemmin oon kuullu että olis toiselle lapselle enää kelvolliset olleet... :(
 

Yhteistyössä