BORA KÄRRIT???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAR-I
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MAR-I

Jäsen
17.01.2008
344
0
16
moikkis!

onko kellään kokemusta bora merkkisistä yhdistelmistä? oli aika kivan näkösiä kun kävin tuossa lastentarvikkeen sivuilla kattelemassa ja hintakin vähä köykäsempi ku emmaljungilla!
laittakaahan kokemuksia... :wave:

Kokemusta muutaman vuoden takaisista borista, enkä niitä enää ainakaan itselleni ottaisi. Jäykät kasata,raskaat, huonot kankaat, huonot jarrut, vaikka halvat on niin ei edes sen hinnan veroiset. Nythän saa briojakin aikas edullisesti joten jos ei emmaljungiin raaski niin mieluummin ostaisin briot. Tulokasta meillä odottaa emmaljungan duo edget. Muutamien halpisvaunu/rataskokeilujen (emma ja bora) jälkeen päätettiin sitten vähän panostaa saada parempaa vastinetta rahoille.

ollut 2 vuotta käytössä ja vikoja on!!rengas irtoo.kuomun tuki jutut tullut kankaasta läpi.jarrut huonot.nivelet hankaa renkaisiin.ollut kyllä kovala käytöllö meidän kärryt.ja jos laitttaa rattaat lapsi meno suuntaan ja lapsi nukahtaa ni lapsi nukkuu pää alas päin.vauva aikana kyllä ihan hyvät lapsi on hyvin suojassa.ratas osan jalka peiton sisä kangas menny rikki samoin hoitolaukun sisä kangas.

mulla oli borat neljä vuotta sitten vähän aikaa käytössä. kyllä ne sillon pelas ihan ok. mutta ajattelin lähinnä nyt näitä uudempia mallia. emmaljungat on kyl ihan voittaja kärrit mutta ei oikein ruahtis pulittaa 500-700 eskoo vaunuista :/

pitää rueta mietiskelemään.. onneks on vielä aikaa ennen kun pitää ostaa.... alennus myyntejä pitää kytätä, millonhan ne alkaa??? vai onko se kevät tyhjennys vasta sit lastentarvikkeiden ale aikaa....

Vielä myydään eri merkkien viime vuoden kuoseja halvemmalla, jos niitä on jääny yli. Käy tarvikeliikkeissä kattelemassa, voit tehdä hyvät kaupat jos löydät laatukärryt alennuksesta. Mulla ei oo kokemusta ku brion ja carenan vaunuista. Brion kombit on aivan loistavat, sain itse hyvällä alennuksella ku oli edelllisvuoden kuosit. Carenan vaunut oli muuten ok, mut renkaat/jousitukset kitisi pahasti, eikä auttanut vaikka kuinka rasvasi

Yhteistyössä