Boolivinkkejä otetaan vastaan :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullamurmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullamurmeli

Vieras
Tarkoituksena siis viettää pienellä porukalla leppoisia pikkujouluja tässä reilun viikon päästä, ja ajattelin, että tekisin jonkunlaisen boolin, alkoholipitoisen sellaisen :) Hyviä vinkkejä otetaan siis vastaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Sour apple kuulostaa hyvältä.. Viiniä ei missään nimessä, koska tästä pikkujoulupoppoosta jokainen inhoaa viinejä..

jpp määkin inhoon. mut viitsitä alkaa boolia nyt vääntää.
meillä nyt la pikkujoulut. mulla huomenna työpaiakn kikkujoulut

Juups.. Mä aattelin tehä boolin, ku muuten täytyy olla joka välissä sitte jääkaapilla tekemässä paukkuja.. :P Ehkä teen jonku hieman sitruunaisen ja raikkaan boolin jonka sitte värjään karamellivärillä punaiseksi ja laitan jotain pakastemarjoja ja jäitä sekaan :)

Heippa!

Hyvä perusohje booliin...

jotain kirkasta, jotain likööriä (maku) ja lisäksi vaikka vichyä ja spriteä. Jääpaloja ei kannata laittaa, koska ne sulavat nopeasti! Mieluummin laittaa jonkin isomman astian täyteen vettä koristeineen (esim.marjoja) ja pakastaa sen... Alkon sivulta löytyy vielä boolilaskuri, jos haluat laskea oman boolisi alkoholipitoisuuden...

Ginger alea 1/3, omppumehua 1/3 ja spriteä/vissyä 1/3 sen mukaan, haluaako kuinka makeaa. Lisäksi kirkasta viinaa (vodka miel.) sen mukaan, kuinka vahvaa haluaa. Ja Sour Apple sopii sekaan myös. Mä tykkään tästä boolista etenkin vappuna munkkien kanssa mutta sopinee jouluunkin.

Yhteistyössä