Bongi sossusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
no niin, en osaa korjata tota bongia, eikä mulla ketään ole joka siinä auttaa. työttömänä ollaan, minä + lapsi, joten sossusta saamme uuden. kysynkin nyt vaan pitääkö se ensin ostaa ja viedä kuitti vai saako sieltä rahan etukäteen?

http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=bongi&aq=f&aqi=g8g-s1g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=36e37f4391ea9d77
Google auttaa :D

Kai tuokin myönnettäisiin jos olisi tarpeeksi hyvät perustelut, kuten että keuhkot kaipaavat harjoitusta ja ym :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja sossutäti:
Just tätä ei ole kysytty mutta ette ikinä uskoisi mihin kaikkeen on avustusta kysytty, tai jopa automaattisesti oletettu sossun maksavan!

Mitä esimerkiks? :D

Ne menee jo niin yksityiskohtaisuuksiin että vaitiolovelvollisuus estää kertomasta. Mutta parhaimman hinta oli noin 17 000 euroa. Usein odotetaan automaattisesti asuntolainan lyhennyksen maksamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Just tätä ei ole kysytty mutta ette ikinä uskoisi mihin kaikkeen on avustusta kysytty, tai jopa automaattisesti oletettu sossun maksavan!

Mitä esimerkiks? :D

Ne menee jo niin yksityiskohtaisuuksiin että vaitiolovelvollisuus estää kertomasta. Mutta parhaimman hinta oli noin 17 000 euroa. Usein odotetaan automaattisesti asuntolainan lyhennyksen maksamista.

Olen itse työskennellyt ison tavaratalon aspassa, ja sossun maksusitoumuksilla haettiin esimerkiksi elektroniikkaa laidasta laitaan, isompia ja pienempiä kodinkoneita, urheiluvälineitä ja mieleenpainuvin juttu oli kitara :D

Hyvin on tynnyrissä ihmiset kasvanut kun ei tuotakaan tienneet. Monenkohan teini-ikäiseltä mukulalta löytyy jo kyseinen kapistus, jota äiti luulee koriste-esineeksi :D