Bongauslista palstalaisista!

• Viestiketjun aloittaja Kyselyä lämpimikseni
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 70007
Mäkin olin Tykkimäellä :wave: Minkälainen sakki te olitte? Mä koitin bongailla palstalaisia, mutten nähnyt.
Mitä sillä palstalaisella/sen lapsilla oli päällä? :D Entä teillä? Meidän tytöillä oli apinatunikat (9v ja 9kk) ja 9kk istui pinkeissä rattaissa, Bugaboo Bee, hiukset saparoilla. ;)

Anatolian, pennut ja The Mahan näin Turun keskustassa, muita en muista. Bad Virginin oon nähnyt. Foortin ehkä. Kun on niin pieni kaupunki, niin tuntee monia ihan tietämättään :D

Mäkin olin Tykkimäellä :wave: Minkälainen sakki te olitte? Mä koitin bongailla palstalaisia, mutten nähnyt.
Mitä sillä palstalaisella/sen lapsilla oli päällä? :D Entä teillä? Meidän tytöillä oli apinatunikat (9v ja 9kk) ja 9kk istui pinkeissä rattaissa, Bugaboo Bee, hiukset saparoilla. ;)

Anatolian, pennut ja The Mahan näin Turun keskustassa, muita en muista. Bad Virginin oon nähnyt. Foortin ehkä. Kun on niin pieni kaupunki, niin tuntee monia ihan tietämättään :D
Me oltiin tänään tykkimäellä!
Kaksi kouluikäistä tyttöä, toisen äiti ja meidän perhe. Eli minä mieheni ja 2v poika. :)
En kyllä hoksannu ketään. :D

Deleted member 70007
Me oltiin tänään tykkimäellä!
Kaksi kouluikäistä tyttöä, toisen äiti ja meidän perhe. Eli minä mieheni ja 2v poika. :)
En kyllä hoksannu ketään. :D
Ai perkele :D Mitä muksuilla oli päällä?
Mä vaan kyyläsin niiden lasten vaatteita :ashamed: Eikun ihan oikeesti, ei ollut parempaakaan tekemistä ;) Tai siis joku huuteli Andreasta siellä, mutta en mä mitään tajunnut, kun vauva lähti livoamaan just sillon...

Ai perkele :D Mitä muksuilla oli päällä?
Mä vaan kyyläsin niiden lasten vaatteita :ashamed: Eikun ihan oikeesti, ei ollut parempaakaan tekemistä ;) Tai siis joku huuteli Andreasta siellä, mutta en mä mitään tajunnut, kun vauva lähti livoamaan just sillon...
Jotain mekkoa niillä oli ja mun laittamat nutturat.
Pojalla siniraidallinen huppari ja farkut. No minä ja tätini ainakin huudeltiin Andreasta kun yritettiin saada vilkuttamaan laitteista kameralle. :D

Deleted member 70007
Jotain mekkoa niillä oli ja mun laittamat nutturat.
Pojalla siniraidallinen huppari ja farkut. No minä ja tätini ainakin huudeltiin Andreasta kun yritettiin saada vilkuttamaan laitteista kameralle. :D
Kyllähän mä teidät siellä sitten näin :) Taisi olla sun poika Autokarusellissa tai missä lie mun tyttöjen kans samaan aikaan, tai ainakin kuvauksiin täsmäsi vaatteet. Huutelin Kiiaa ja Jennaa ja hosuin kameran kans ympäriinsä :D

• Tykkää
Reactions: tiiru
Rukoilijasirkan oon bongannut Tarjoustalossa ja toisen kerran Alkossa. Tytsi-89 rautatienasemalla.

Loden näin mun työpaikan lähellä :) :) :)

LauhkeaLehmää oon "etsinyt" välillä Elixiassa :xmas:
Mä vaikutan varmaan jo ihan kahelilta kanssakuntoiljoiden silmissä, kun tuijottelen kaikkia ja pohdin "onkohan toi Minskii" Yritän vilkuilla muka salaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että en ole siinä kovin hyvä

• Tykkää
Reactions: Minskii
viiras
Onkos kukaan palstalainen menossa huomenna Tykkimäelle? Tiedän kyylätä sillä silmällä :D Mut on joskus tunnistettu lasten kanssa liikkuessa, vaikken kuvaani ole esille laittanut, silloin siis kirjotin vakkari mustana. Joku kertoi seuraavana päivänä bonganneensa minut, tuntui todella todella pelottavalta.

Yhteistyössä