Bonakampanjan valokuvauskirjatilaus !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oletteko onnistuneet siinä tilauksen tekemisessä? Tuliko siis joku vahvistus sähköpostiin että tilaus onnistui? Mä tein tilauksen mutta se nettisivu on kyllä niin hämärä tapaus että en tiedä menikö tilaus perille. Kauheesti aikaa meni sen tekemiseen eikä enää viittis uutta tehdä...

[QUOTE="hrr";22186301]no me ainakin on tilattu ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin...tänään käyn hakemassa sen kirjan postista.[/QUOTE]

Ok eli mun tilaus ei sitte oo kyllä menny perille. Täytyy ottaa uusiksi..

Täytyy myöntää et on hämärä, mutta kyllä siitä selvittiin ja kirja on ok.

Vaikka siinä eka sivulla pyydetään se alennuskoodi niin se laitettiin vasta sinne toka sivulle tai se pyöritti semmosta luuppia, et piti kirjautua aina vaan uudelleen.

Vahvistus tulee melkeen samantien sähköpostiin ja sieltä omilta sivuilta näkee kans mitä on tilauksessa meneillään tai lähtikö koko juttu.

Meillä ollaa syöty noita purkkiruokia (joo, huono äiti ;)) ja vois melkein tilata lisää kirjoja kun tajusin et vaan yks per talous ja sama pätee tohon kalenteriin.

Voin kyllä sanoo, et meillä rikotaan sääntöjä ja koodit oon heittänyt roskiin kun oon koneelle syöttänyt, hups! ;)

Yhteistyössä