Bona- / Pilttikeräyksestä (vielä kerran)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiittana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiittana

Vieras
Siis onko tosiaan niin, ettei niitä "matalia" 250gr ruokaetikettejä hyväksytä keräykseen? Makuina mm Merimiespata.
Kun kattelin sieltä niitä kuponkeja joita hyväksytään, niin yhtään sellasta matalaa en siellä nähnyt. Ja niitä on mulla kahdenlaisia, sellasia joissa on vähän punasta mukana, ja sellasia täys oranssisia.
Tietääkö kukaan?
Ja mihin kirjotan mitkä kirjat haluun, siinä kupongissa ei tainnut olla mitään paikkaa sille.
Kiitos jo etukäteen...

Kyllä ne ainakin mulla ne hyväksy... laskin ne niihin 1,5v etiketteihin. Kupongin alaosassa on paikka mis on merkattu et mitkä kirjat haluu ja montako kappaletta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ne ainakin mulla ne hyväksy... laskin ne niihin 1,5v etiketteihin. Kupongin alaosassa on paikka mis on merkattu et mitkä kirjat haluu ja montako kappaletta.

No ihan järjetön juttu sit edes laittaa sitä "nämä etiketit käyvät"-kohtaa, jos sinne ei ole edes kaikkia jotka käy, laitettu

Alkuperäinen kirjoittaja tiittana:
BTW, ne parhaat kirjat on muuten sitten taas jo loppu... :(

Ihan oikeesti vai? Voi paska. Mitäköhän sontaa sieltä sitten tulee tilalle...

Jokos niitä kirjoja on kovastikin lähetelty ihmisille?

Mä laitoin ajat sitten etiketit postiin, mutta mitään ei ole kuulunut :/ Eli enkö saakaan niitä "parhaita" kirjoja??

Alkuperäinen kirjoittaja eka vieras:
Kyllä mä ainakin sain kaikki mitä tilasin.

Niin, mutta koska? Niin minäkin, mutta tilasinkin ne jo heti kampanjan alettua. Oliko tässä viime viikolla just palstalla, kun joku ilmoitti, että ei saanu tilaamaansa "parasta kirjaa", vaan tuli joku muu tilalle... Äläkä kysy mikä - en kuollaksenikaan muista...

Alkuperäinen kirjoittaja eka vieras:
Kyllä mä ainakin sain kaikki mitä tilasin.

Niin, mutta koska? Niin minäkin, mutta tilasinkin ne jo heti kampanjan alettua. Oliko tässä viime viikolla just palstalla, kun joku ilmoitti, että ei saanu tilaamaansa "parasta kirjaa", vaan tuli joku muu tilalle... Äläkä kysy mikä - en kuollaksenikaan muista...
Tulin viime viikolla mökiltä ja olin siel pari viikkoa ja kirjat oli sillä aikaa tullu. Eli en tiiä tarkkaa päivää. Lähetin etiketit vajaa kuukausi sitten, muistaakaseni.

ja mä lähetin ne vasta eilen... ja tietty mäkin saan jotain samperin paskaa sieltä sitte.

no, eiku huutonettiin myyntiin vaan jos ei tuu nallepuhia tälle perheelle :laugh:

Mä kans muistelen että joku olis viime viikolla kirjoitellu että ei ollut saanut toivomaansa kirjaa... oli muistaakseni laitettu tilalle semmonen halvempi kirja.

Tai näin muistelen kun tais samassa ketjussa olla keskustelua siitä että ovat kuitenkin luvanneet lähettää samanarvoisen kirjan mut bonhan nuo nalle puhit varmasti kalliimpia kuin ne baby einsteinit.

Lähetin heti kampanjan alussa. Yksi kirjoista tuli aikoja sitten, loput viime viikolla. Mä sain kaikki kirjat kerättyä. Ja sit sieltä tuli vielä "äidin kanssa" kaksi kertaa...

mulle tuli parissa viikossa sillon kampanja alussa. mulla haaveissa vielä se kallein nalle puh-kirja, pitäis tänään lähettää etiketit. ärsyttää, jos ne on loppu..

Pitäisi kanssa lähettää omat.Katsotaan nyt mitä sitten tulee.Viimeksikin tuli se kirja legojen tilalle.Keräämiseen mennyt hieman aikaa kun noita etikettejä ei enää kamalasti tule.

Mä laitoin eilen etiketit postiin kolmatta kirjaa varten. Kaksi kirjaa on jo tullut. Jotain kuukausi meni kummankin kohdalla kun kirjat tipahti postilaatikosta.

Mulla jäi noin 10p edestä ylimääräisiä etikettejä. Jos jollakin olis vielä niille käyttöä niin laita y-viestiä.. Samaten olis vähän Semperiä jos jotakin kiinnostaa..

Meille tuli jo aikaa sitten 2 pienempää kirjaa sieltä (kesti noin 2 viikkoa lähettämisestä, ja kylläpä tuli kirja myös ikivanhoilla etskuillakin!!). Nyt kerätty siihen "kalleimpaan" NallePuh-kirjaan pari kk ja viikonloppuna saan lähetettyä 400pisteen edestä. Luulen että enempi mahdollista että ne "halvemmat" kirjat loppuneet kuin tuo kallein.

Yhteistyössä