Bona keräilykampanja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Clasu

Vieras
Moikka! Onko kukaan teistä jo tilannut kalenterin tai kuvakirjan tuolta Emotion Companyltä, eli niillä Bona koodeilla? Mulla on sellainen tilanne että tilasin jo pari viikkoa sitten ja olen yrittänyt saada yhteyttä ko yritykseen tuloksetta, heillä ei ole miään puhelinnumeroa mihin voi soittaa, ainoastaan yhteydenottolomake. Kalenteri näyttää edelleen olevan " tuotannossa " eikä mitään vastausta kuulu heiltä. Ihme juttu. Toivottavasti jollakin olisi parempia kokemuksia asiasta. Täytyy muuten ottaa yhteyttä Nestleen jospa niillä olisi jotain yhteystietoja?

Kuvakirjan tilasin kauan sitten, ja posti toi suoraan kotiin. :) Kyllä mun muistaakseni tais kestää sen pari viikkoa ainakin? Kalenterin tilasin n. viikko sitten, ni siitä en osaa sanoa.

Kalenterin teko oli hankalaa ja se tuli n. 2-3 vk tilauksesta. Kalenteri on painettu Ranskassa.

Mutta... SE oli vuoden 2010 kalenteri! En tiedä olinko huolimaton tilauksessa vai oliko muuta vaihtoehtoa valittavana. Eli eipä tule käyttöön tämä lainkaan :(.

[QUOTE="Ami";22421371]Kalenterin teko oli hankalaa ja se tuli n. 2-3 vk tilauksesta. Kalenteri on painettu Ranskassa.

Mutta... SE oli vuoden 2010 kalenteri! En tiedä olinko huolimaton tilauksessa vai oliko muuta vaihtoehtoa valittavana. Eli eipä tule käyttöön tämä lainkaan :(.[/QUOTE]

Laitoitko palautetta sinne, tai saitko sinne yhteyttä ?

pitäny rekisteröityä ja syöttää ne koodit ennen kampanjan loppumista että niitä voi tilata?

Mulla on kauheet kasat noita koodeja mut en oo rekisteröityny, roskiinko ne nyt menee?

Yhteistyössä