Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..
Alkuperäinen kirjoittaja zariife:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..
minkä takia toisen kärsimys on kalliimpaa kuin toisen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zariife:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
minkä takia toisen kärsimys on kalliimpaa kuin toisen?
aika törkeää laittaa viattomat maanviljelijät maksamaan siitä että jotkut maanmiehet päättävät rellestää