mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
minkä takia toisen kärsimys on kalliimpaa kuin toisen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
aika törkeää laittaa viattomat maanviljelijät maksamaan siitä että jotkut maanmiehet päättävät rellestääAlkuperäinen kirjoittaja zariife:minkä takia toisen kärsimys on kalliimpaa kuin toisen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
Niin minustakin on aika törkeää mennä räjäyttelemään sairaaloita ja pikkulasten kouluja tuhannen päreiksi ja tappaa siinä sivussa muutama sata viatonta siviiliä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aika törkeää laittaa viattomat maanviljelijät maksamaan siitä että jotkut maanmiehet päättävät rellestääAlkuperäinen kirjoittaja zariife:minkä takia toisen kärsimys on kalliimpaa kuin toisen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta esimerkiksi tavalliset viljelijät on pulassa boikottien takia, eli tavallinen kansa kärsii..Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Viime aikoina olen karttanut Israelilaisia tuotteita. Syytä ei varmaan tarvi kysellä.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel