Bohemi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mallu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Xy! Kiitos kysymästä, en ole tehnyt nyt uusia kokeiluja. Taisi tulla taannoin kaikki oleellinen testattua. Tätä nykyä tiedän kaiken tarvittavan ;-) Kaipa sitä aina jotain uutta virikettä tarvisi saada. Olisiko Sinulla tarjolla jotain uutta?
Ja muuten, näin kyllä kuvasi. Kieltämättä aika vaikuttava...

Kaipa sitä aina jotain uutta virikettä tarvisi saada. Olisiko Sinulla tarjolla jotain uutta?

Enpä ole itsekään keksinyt mitään uutta, mutta jollain voisi vaimoa piristää. Hän on tottunut jo niin suuseksin nautintoihin, että kaipailee jotain vaihtelua. Anaalia en ole edes haikallut, kun ei se oikein teknisesti meiltä onnistu. Vähän on tuhan jööti peli siihen. Kuvankin laitoin, ettei aina tarvitsisi olla selittämässä. Meillä on homma menossa taas vaihteeksi siihen, ettei vaimolle oikein suuseksi orkku maita, vaan pitäisi siirtyä naimaorkkuihin. Tämä tarkoittanee taas sitä, että pitää ensin virittää häntä suuseksillä riittävästi ja ajoittaa naiminen sopivasti, jotta orkku osuisi kohilleen. Tämä saattaa kuullostaa ikävältä ja tekniseltä, mutta hyvin toteutetusta tulee kyllä molemmille nautintoa. Edellisessä suuseksillä toteutetulla orkussa pääsin vähän helmpommalla, mutta nyttemmin pitänee taas panna parasta. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, miten saan vaimoni kuumennettua paremmin jo ennen sänkyyn menoa. Olisiko vinkkejä??

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Kaipa sitä aina jotain uutta virikettä tarvisi saada. Olisiko Sinulla tarjolla jotain uutta?

Enpä ole itsekään keksinyt mitään uutta, mutta jollain voisi vaimoa piristää. Hän on tottunut jo niin suuseksin nautintoihin, että kaipailee jotain vaihtelua. Anaalia en ole edes haikallut, kun ei se oikein teknisesti meiltä onnistu. Vähän on tuhan jööti peli siihen. Kuvankin laitoin, ettei aina tarvitsisi olla selittämässä. Meillä on homma menossa taas vaihteeksi siihen, ettei vaimolle oikein suuseksi orkku maita, vaan pitäisi siirtyä naimaorkkuihin. Tämä tarkoittanee taas sitä, että pitää ensin virittää häntä suuseksillä riittävästi ja ajoittaa naiminen sopivasti, jotta orkku osuisi kohilleen. Tämä saattaa kuullostaa ikävältä ja tekniseltä, mutta hyvin toteutetusta tulee kyllä molemmille nautintoa. Edellisessä suuseksillä toteutetulla orkussa pääsin vähän helmpommalla, mutta nyttemmin pitänee taas panna parasta. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, miten saan vaimoni kuumennettua paremmin jo ennen sänkyyn menoa. Olisiko vinkkejä??

Vaimoa tulee kuumentaa AINA, ellei ole agressiivisella tuulella

Hmm... En näin ykskaks keksi. Minuun tehoaa ainakin se, että mieheni lähettää tekstarin, jossa kertoo illan suunnitelmistaan suhteeni. Kuumentaa minua puhelimessa kesken työpäivän jne. Se vaikuttaa ihan väkisin, pitää sellaista kivaa virettä ylllä kunnes päästään tositoimiin. Niin teen minäkin hänelle. Viimeaikoina on tullut mukaan seksivälineet, vaikka Bohemi ei sinne kauppaan kanssani lähtenytkään... Mieheni osti minulle perhosen, kauko-ohjattavan, ja se on kieltämättä aika villi kapistus. Joskus vapaapäivänämme hän pukee sen minulle. Eikä todellakaan kestä kovin kauaa, kun olen likimain valmis ottamaan mieheni vaikka väkisin... Mutta minun haluni on aika pinnassa, toimisiko Sinun vaimossasi?

MALLU! MALLU!MALLU!!!! JIHUU!! On täs jotain kun taas olemme täällä! En ole kovin paljo täällä seikkaillut ja silloin kun on tullut käytyä on tuntunut aika aneemiselta.
Kevät on tulossa ja mulla on alkanut veri kuumeta sitä mukaa kun aurinko nousee ylös päin. Mouruan kuin kolli kevät hangella kiimoissani! Vaimo on ollut kyllä hieman vaisuna mutta en ole sen antanut tunnelmaa latistaa. Olen kuin ruudilla täytetty raketti aika vaarallinen ja täynnä voimaa! Johonkin tämä voima on nyt purettava,en vain vielä tiedä mihin..Nyt on taas jonoo seljän takana mutta palaillaan kuulumisiin!

Mutta eipä hätää! Eräs ystävällinen naishenkilö näytti minulle tien tänne ja nyt pääsen tänne jälkeen myös kännykällä! Sehän hiipui viimeksi suurelta osin siihen että en enää päässyt tänne kuin tietokoneella ja meillä kun nuota käyttäjiä riittää ja joskus pitäis jopa nukkua. Mutta nyt pääsen kommentoimaan vaikka saunan lauteilta tai sitte kesällä vasta rannalta..;-) tämä on eka viesti kännykällä ja kirjoitetaan täällä jossain..

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin fiksua:
Tuo kuulostaa mukavalta. Kuka näyttäisi sen minullekin ? Kai yx sen sinullekin lähettää että voit sitte ihailla!? No se on teidän välinen asia kunhan ei mulle alkaa lähetteleen kalunsa kuvia! Vaimonsa kuvia toisin kyllä katsella.. Mutta mitkä ovat Mallun ajatukset näin kun mahla alkaa nousua taas puihin, niin vanhoihin kuin nuorempiin..?

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin fiksua:
Kalun kuva olis ihan jees.....mutta miten toimii kännykällä .. Koita päästä jostain googleen ja hae Opera mini>lataa se sovellus kännykkään> se on kännykkään sovitettu selain. >sieltä sitten etsi normaalisti plaza tai suoraan ellit.. Löytyy kyllä kun surffailee.keskusteluihin ei ole pakko rekisteröityä jos ei tahdo. Pääsee kyllä ilmanki..

Niin hait googlella opera minin eikä tärpannyt? Kun mulla tuli heti listalla ensimmäiseksi opera mini ja sitten alaotsikko lataa.. En nyt oikein tiedä. On se opera mini. Koita alku kirjaimen kokoa muuttaa..

Bohemi! Kivaa, olet täällä taas!!! :-)
Olen kyllä tähyillyt sinua kovasti mökiltä, mutta laihoin tuloksin. Ehkäpä nyt aloitamme grillikauden yhteisellä makkaralla?
Minä... himoitsen nykyään kovasti vierasta. Miestä. Meillä on tuttavapariskunta, vierailemme toistemme luona parin viikon välein ja tuo mies... Viimeksi muiden nukahdettua menin yksin saunaan yöllä. Jälkilöylyihin. Tuo mies ei nukkunutkaan vaan tuli perässäni. Koskettelin ja silittelin häntä... :-(

Kuulosti ihan mukavalta tuo sun juttus.. Vähän vain pisti ajattelemaan tuo naaman ilme tuossa lopussa..? Olis luullut olevan iloisempi.Arvatenki näit unta,ihanaa unta,jonka jokin keskeytti tai sitten olisit halunnut sen olevan totta. Silkkaa Realia!
Tuntuu jollain lailla erikoiselta tui että sinäkin olet viime aikoina himoinnut vierasta. Mulla on ollut kans hiukan sellaista että on tuo mielikuvitus laukannut vierais enemmän kuin keskittynyt oman kullan hoiteluun. Mutta kuten sanoin on vaimon mielenkiinto kans ollut jossain muualla.Mitään en ole oikeasti toteuttanut.. Mutta kun ajattelen sinua rakas Mallu siellä vastarannalla. Kaikkea sitä mikä sai minut kiihoittumaan seuratessani sinun naku uintejasi,auringon ottoasi. Kiusoittelevia katseitasi.. Tunnen kuinka kaluni saa uutta painetta housuihini.. Olen valmis vaikka uhmaamaan heikkoja jäitä jos vain näkisin sinut taas!Minä koskettelisin ja silittelisin sinua.. :-)

Bohemi, en minä ole ajatellut mennä vieraisiin. Tai ennen ajatellut, ja nyt en muuta teekään. Siksi tuo alakulo. Tämä ei ole syntynyt hetkessä, olen kyllä tuntenut eroottisen värinän tuon miehen kanssa jo hyvän aikaa. Nähtävästi hänkin, koska päätti tulla eteeni alastomana.
Ei tämä johdu siitäkään, että oma mieheni ei pitäisi minua kylläisenä. "Arvi" tekee kaikkensa, antaa kaikkensa. Ja siitä huolimatta minä haluan lisää, juuri sitä realia...
Olisiko minun sitten paras pysyä vain tutussa ja turvallisessa, sinussa?

Ymmärrän kyllä sinua ja sinun ajatuksiasi. Mutta käsitellään asiaa omista näkökulmista. Jos se auttais ymmärtämään meitä missä mennään.?mutta palaan asiaan kun ehdin. Meillä voi silti olla jotain opittavaa toisistamme, ajatuksistamme.

Rakas Mallu! Jotta tietäisimme missä menemme on tiedettävä menneisyys.. Mulle on kyllä tapahtunut paljon tällä välillä kun viimeksi kirjoiteltiin syksyllä. Ei ehkä muuten mutta ajatukset on pyörinyt päässä vinhaan. Mä tiedän että tämä ei ole pakosta kovin seksi palstalle kuuluvaa ,paremmin johonki muualle vaikka jonnekki parisuhde palstalle. Mutta sekaisin nämä asiat tuntuu olevan pakostaki. Ja tän otsikon alla voi ottaa sensuurin pois päältä. En haluaisi valittaa mutta mulle on iskenyt päälle varmaan joku neljänkympin kriisi. Ainahan sitä ihmisellä jokin kriisi on päällä mutta tämä on syvempi kuin eikä koskaan ennen. Oikeastaan sen sait sinä Mallu puhkeamaan. Sinun tyylisi ja halusi miellyttää ja tehdä kivoja asioita miehellesi sai minut ajattelemaan omaa elämääni kriittisesti. Oli kuin silmäni olisivat avautuneet jostain horroksesta. Se mitä näin ei miellyttänyt minua. Huomasin että elämäni oli ajautunut tilanteeseen jossa olin unohtanut omat unelmat ja keskittynyt vain toisen unelmien ja haaveiden toteuttamiseen. Aloin miettiä mitä haaveita minulla on ollut ja olenko nyt onnellinen tässä kohtaa elämääni. Onko työ jota teen sitä työtä jota haluan tehdä ja mitä jos ei ole onko mitään korjaus keinoa. En niin paljon ole miettinyt minua ja vaimoa vaan nyt 15 vuoden jälkeen olen tohtinut kysyä itseltäni mitä haluan eikä aina mitä sinä haluat mitä perhe haluaa mitä me halutaan. Ei nyt haluan kysyä itseltä mitä MINÄ haluan loppu elämältä! On ollut vielä lisäksi haikeaa huomata että ne haaveet joita luulin yhteisiksi , eivät olleetkaan toiselle niin tärkeitä. Olivat kyllä hänenki haaveitaan mutta oli tullut muita jotka olivat hänestä meidän haaveemme ohittavia. Hänen omia haaveita. Itse olen sellainen , sitte kun, tyyppi. Olen ajatellut aina hiukan että sitte kun.. Tiedän kyllä että elämä jos mikä on epävarmaa mutta mielestäni siinä pitää olla jotain kaukana siintävää tavoitetta. Unelmaa.. Kadun eniten että luovuin joskus omista unelmista ja vaihdoin ne " yhteisiin " unelmiin. Olen pettynyt toisen ihmisen itsekkyyteen joka puskee läpi elämän joka alueella. Seksissäkin kaikki käy jos minä toteutan ja palvelen. Otti päähän sekin kun se suihin ottokin oli niin pirun vaikeaa vaikka itse olen kyllä nuollut suhteen alusta asti ja ei sillä että jotenki olis epämiellyttävää.. Mutta eniten sillä että tein sitä koska toinen tykkäs ja nautti.. On siinä nyt hiukan tapahtunut eristystä mutta hitaasti koska en halua missään mielessä pakottaa. Ja monta muuta asiaa on josta ei uskalla tällä kokemuksella edes haaveilla. Vaikka se sun etu rauhasen kiihoittaminen anuksen kautta. ;-) Kaiken huippu oli nyt sitten se että vaimo otti ja toteutui unelmiaan ja otti 53 000 lainan joka me sitten johtuen yrityksemme luonteesta yhdessä maksamme. Se on hienoo että joku toteuttaa unelmiaan.. On vain tuota velkaa jo ennestäänki aika ruhtinaallisesti. Mun unelmien vuoro on varmaan sitte kun... Tämä vuodatus ei varmaan yhtään mieltäsi piristänyt mutta ehkä on kumminki hyvä että tiedät missä menen..

Bohemi, luin viestisi kertaalleen. Sulattelen ja mietin rauhassa. Olen kohta lähdössä palaveriin enkä voi jäädä nyt naputtelemaan vastausta.
Ehkä nuo on niitä tuntemuksia, mitä ei saa padota sisälle, vaan ne pitää ottaa käsittelyyn eikä padota sisälleen. Pääasia kai, että edes jotenkin ne purkaa, mielessään tai vaikka edes näin.
Nyt tuntuu vaan siltä, että minun vieraisiin meno on sittenkin ihan pikkujuttu.
Haluaisin halata sinua kunnolla, lämpimästi!

Näyttää tosiaan pahasti siltä, että Boheemille on tullut neljänkympin kriisi. Jospa nyt kuitenkin laittaisit sitä MINÄ-nappia vähän pienemmälle ja ajattelisit vähän laajemmalti. Aloitetaan vaikka tuosta vaimon tyydyttämisestä. Et varmaa voi kieltää, ettetkö olisi ollut ylpeä ja nauttinyt siitä, että olet pystynyt tyydyttämään vaimosi kaikki nämä vuodet. Se on kuitenkin saavutus, johon hyvin monet miehet eivät pitkässä juoksussa pysty. Ja kuten tunnettua yleensä tuo tehtävä lankeaa miehelle. Toki parisuhteen toimimiseksi tehtävä voi langeta naisellekin Mallun tavoin, jos miehen into ei riitä, ja jotta parisuhde pysyisi vireänä. On sitä minultakin pyllypanot jääneet yhteen kokeilukertaan, joten kaikkea ei voi saada, ei välttämättä edes kaipaamaasi eturauhasen kiihoitusta. (Tosin en kyllä ymmärrä mikä siinä voisi tuntua hyvältä. Joskus tuli meinaan dildolla kokeiltua ja se tutui peräti vastenmieliseltä.) No asiaan. Monesti nuo yhteiset haaveet ja ideat jäävät lapsiperheen arkielämän jalkoihin, joten ei niitä kannata ottaa niin vakavasti. Pääasia on kuintenkin, että on nauttinut päivistä ja yhdessä olon hetkistä. Siinä on kuitenkin eräs parhaista haaveista, jota ei pidä väheksyä. Hyväntuulinen rakas puoliso on jo paljon mistä iloita. Jos hänellä menee hyvin tai hän pääsee toteuttamaan unelmiaan, niin toki se poikii sinullekin, jos ei muuta niin hyvän mielen, myönnä pois. Onko sinulla mitään harrastusta, jossa voisit toteuttaa itseäsi. Minulla on koko elämäni aikana ollut paljonkin harrastuksia, mutta osan olen joutunut karsimaan vaimon ja perheen, taloudellisen tilanteen ja vapaa-ajan riittämättömyyden vuoksi. Toki jäljelle on jäänyt elämääkin tärkeämpi harrastus, tai oikeammin elämäntapa. Tämän kanssa on vaimokin joutunut joustamaan ja olemaan kilpasilla ajatusten kanssa. Toivottavasti sinulla on joku harrastus, jossa voit toteuttaa itseäsi ja unelmia. Jos ei ole, niin hanki. Elämäsi on vasta alussa, eikä lopussa. Tsemppia nyt kuitenkin.

Kiitos yx1 kaikki tuo mitä kirjoitit on kyllä totta, myös.. Kiitos ajatuksistasi! Oli tuo vitutus käyrä vaan hieman korkealla kun kirjoitin tuota. Mutta kyllä muutosta täytyy tulla, tämä meno ei jatku. En tiedä mikä tämän prosessin päässä odottaa mutta muutoksen aika on nyt. Senkin olen viimein huomannut että muutosta on turha odottaa muualta kuin omista teoista ja ajatuksista. Rakastan vaimoani ja perhettäni mutta nyt ei ole kyse lopulta siitä vaan siitä mikä on minun elämäni suunta ja millä fiiliksillä mennään eteenpäin. On totta että työn teko hallitsee liikaa elämääni ja voi olla että on jopa kaiken syy.. Harrastus olisi varmaan piristävä. Varsinki kaipaan muiden ihmisten näkemistä. Ihmiset on mukavia kun ne on kaikki niin käsittämättömän erilaisia! Tälle yhdelle tyypille jotain vasta painoa.. Aika löytää itseni ja sitten jos mahdollista löytää vielä vaimoni.. Lapset,niihin suhde on kunnossa paitsi isän antamat toteuttamattomat lupaukset rassaa. Mutta ovat ymmärtäväisiä, isillä on töitä.. Taas..