BodyPump

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt kerran kokeillut ja huomenna uudestaan :D Tuloksista ei vielä voi puhua mitään, mutta mukavaa oli ja sopivan rankkaa, itsehän aika lailla pystyy vaikuttamaan painojen kanssa siihen tehokkuuteen

Alkuperäinen kirjoittaja RivoEnkeli:
Mun suosikki! Tuloksia tulee nopeesti JOS nostat niitä painoja etkä hinkkaa koko aikaa samoil painoil. Itse käyn kolme kert viikossa.

millaisilla painoilla kannattaisi rapakuntoisen aloittaa ja kuinka pian pitäisi painoja nostaa jos mielii pikaisiin tuloksiin ?

Ohjaaja osaa neuvoa. Itse aloitin tosi pienillä, lämmittelyssä ei ollut kuin 2,5kg/pääty (nyt 5kg/pääty). Itse neuvoisin että tee eka kerta mieluummin liian pienillä kuin isoilla painoilla niin saat jotain käsitystä kestävyydestäsi. Nimittäin on eri asia nostella yhtä kiloa kun kahta ja puolta semmonen viis minsaa hauiksilla. Yhteen soittoon.

Mäkin olen tykästyny pumppiin. Tuloksista en osaa sanoa, kun teen muutakin, useimmiten käyn vaan salilla. Mutta pari kuukautta varmaan meni liikunnan alotuksesta, kun ihmiset alko huomaamaan että olen jotain tehny ;)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mäkin olen tykästyny pumppiin. Tuloksista en osaa sanoa, kun teen muutakin, useimmiten käyn vaan salilla. Mutta pari kuukautta varmaan meni liikunnan alotuksesta, kun ihmiset alko huomaamaan että olen jotain tehny ;)

monta kertaa viikossa harrastat liikuntaa salia+pumppia ?

Alkuperäinen kirjoittaja RivoEnkeli:
Itseasiassa mä ajattelin kyllä tehdä himassa viel täsmät just vyötäröön, pumpissa kyl tehdän vatsoja mutta kaipailen kylkilihaksia ja alavatsoja.

anteeksi nyt mutta mä oon varmasti tyhmä mutta mitä tarkoitat täsmillä ?

Yhteistyössä