J
Jumppaaja
Vieras
Elikkäs kertokaahan viisaammat ja kokeneemmat, onko bodypump riittävän tehokasta jos tavoitteena on kiinteytyä? Vauva nyt 4kk ja palailen itse noin vuoden tauon jälkeen kunnolla salille. Aiemmin oli aikaa käydä salilla enemmän, vaikka silloinkin tykkäsin bodypumpista oli mulla ihan salireeniohjelma ja kävin enemmän salilla. No nyt kun kotoa ei voi ollakaan kerrasta niin kauaa poissa tuo BodyPumpissa käyminen kiehtoo enemmän (selkeä aika ja silloin ei itse tarvi murehtia ajan kulusta). Nyt kiloja muutama ekstraa, mikä nyt sinänsä ei ole se ongelma kun tässä kuitenkin vielä täysimetän niin en niitä karistamalla karistamaan ala, vaan pikemminkin se, että voisi taas ottaa muotoa noihin lihaksiin ja kiinteytyä.
Tavoite on siis käydä noin 3 krt viikossa ja tehdä aina sellaisilla painoilla, että vikat toistot tuntuu jo lähes mahdottomilta. Tämän lisäksi sit muuten juoksua ja vaunukävelyitä.
Tavoite on siis käydä noin 3 krt viikossa ja tehdä aina sellaisilla painoilla, että vikat toistot tuntuu jo lähes mahdottomilta. Tämän lisäksi sit muuten juoksua ja vaunukävelyitä.