Bodies

• Viestiketjun aloittaja Mummuikäinen täti
  • Ensimmäinen viesti
juu-uuh
Satuin katsomaan jakson, jossa synnyttäjän kohtu tuli vauvan mukana ulos. Kääntyi jotenkin "nurinpäin". En tiedä onko se edes mahdollista. Sitten näytettiin lähikuvia ulkosynnyttimistä kun kätilö (vai lääkäri) käsin survoi karannutta kohtua takaisin paikoilleen ja nainen huusi kuin syötävä. Aivan järkyttävää katsottavaa, piti peittää silmät pariin otteeseen.

Ja toinen tapaus (en muista oliko samassa vai eri jaksossa). Nainen oli leikkauspöydällä ja tuli paha vuoto. Verta oli aivan älyttömästi, siinä meinasi jo oksennus tulla (en kestä nähdä verta).

Todella ahdistava sarja. Väritkin jotenkin harmaankelmeät, ei mitään kirkkaita värejä missään. En kyllä katso enää ikinä. Toki varmasti realistisempi kuin monet muut sairaalasarjat, mutta rajansa kaikella!

Mummuikäinen täti
Kuvaustapakin on juuri tuo tehokeinona käytetty kameran heiluttaminen. Sellaista on jotenkin hankala katsoa.

Pidin minäkin eilen kättä ruudun edessä ja luin vain tekstit roiskekohdissa. Täytyy sitä vähän aikaa seurata. Sehän on ilmiselvästi tehty provosoiden. Millaisille katsojille lie tarkoitettu, ei ole vielä minulle selvinnyt.

äiti83
musta ainakin ihan mahtava sarja.. kerrankin kuvataan "todellista" elämää eikä kaunistella.. ja kiehtova aihepiiri.. sitä ei ole ainakaan jauhettu loppuun joka lekurisarjassa.. kaipa sitten olen kieroutunut kun tälläisestä sarjasta pidän..

Tiiä tuota
Ei synnytys ole "nättiä" katsottavaa. En tiiä tuosta kohdun ulos tulemisesta ihmisellä, mutta lehmällä olen sen nähnyt. Miksei sitten ihmiselläkin?

Mutta ei pelotella, on se niin harvinaista, että ei sitä joka lääkärikään näe. Muistetaan nyt toki, että kuvauksia varten tehdään kaikennäköistä tehostetta oikein roppakaupalla, että varmasti hätkäyttää!!

Yhteistyössä