BMIsi ja kuinka paljon liikut viikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii kiloja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii kiloja

Vieras
Eli kuinka paljon on BMI:si? Ja kuinka monta tuntia liikut viikossa? Mitä liikuntaa?

Oma BMI:ni taitaa olla nyt 2 kk synnytyksen jälkeen 27. Ylipainoa on laskelmieni mukaan 6 kiloa. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin tunnin = käyn kävelyllä vaunujen kanssa.

Ärsyttää nämä kilot. En imetyksen takia halua ruokavalioon paljon puuttua eikä muu liikunta oikein onnistu. Astanga-joogaan joskus harvoin kotona.

Jotain 17-18 BMI. Tällä hetkellä sellaisessa työssä, jossa ollaan liikkeellä koko ajan ja välillä koko päivä raskaitakin hommia.

Mut talvella en harrastanut mitään liikuntaa satunnaista jumpassakäyntiä lukuunottamatta (ehkä pari kertaa kuussa, jos sitäkään) ja olin samassa painossa.

Ruokavaliosta se lähtee, pelkällä liikunnalla on hyvin vaikea pudottaa painoa, jos ruokavaliota ei muuta reippaasti samalla. Paras tulos tietysti yhdessä, pelkällä ruokavaliolla saa painoa pois, mutta eri asia, miten kauniilta kroppa sitten näyttää jos ei liiku läskin tilalle lihaksia.

BMI 22,1. Lenkkeilen joka päivä 0,5 - 2h, vaihdellen ihan rauhallisesta kävelystä rivakampaan ja juoksuun. Eipä oikeastaan juuri muuta liikuntaa tällä hetkellä. Kuntosali ja uinti ois tarkotus alottaa taas tauon jälkeen.

BMI on 24,9.
Liikunta on melko vähäisellä tänä päivänä,fyysisesti raskas työ joten se riittää nyt minulle hetkeksi.
Kouluun kun lähden niin takaisin liikunnan pariin 2-3 kertaa viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja pohtii kiloja:
Eli kuinka paljon on BMI:si? Ja kuinka monta tuntia liikut viikossa? Mitä liikuntaa?

Oma BMI:ni taitaa olla nyt 2 kk synnytyksen jälkeen 27. Ylipainoa on laskelmieni mukaan 6 kiloa. Liikun 4-5 kertaa viikossa noin tunnin = käyn kävelyllä vaunujen kanssa.

Ärsyttää nämä kilot. En imetyksen takia halua ruokavalioon paljon puuttua eikä muu liikunta oikein onnistu. Astanga-joogaan joskus harvoin kotona.

BMI on n. 20. Käyn vaunulenkillä ja esikoinen ajaa pyörällä useita kertoja vkossa. Yleensä en juuri päivisin istuskele. Koko ajan jalkojen päällä, kuten varmasti suurin osa pientenlasten äideistä :D.

BMI 31, kaksi lasta lyhyessä ajassa ja takasin olisi päästävä siihen normaalipainoon, ennen lapsia BMI oli 24. no excuses anymore.

inhoan salillakäyntiä, yleisiä jumppia, uimahalleja, tms. siksi päivittäin ulkoillaan lasten kanssa ja harrastan paljon hyötyliikuntaa.

BMI n. 31 ja liikuntaa harrastan 2-4- krt viikossa. Nyt olen raskaana, joten rankempi jumppa jäi pois, mutta nyt sit sauvakävelyä ja kuntosalia lähinnä, pari kertaa oon käynyt rauhallisessa jumpassa. Ennen raskautta kävin tanssillisessa jumpassa, jossa sain sykkeet ylös ja sauvakävelin eri pituisia ja eri tehoisia lenkkejä ja salilla tietty. Nyt ei pysty kovaan liikuntaan joten otan rauhallisesti. Mutta siis, mulla ei liikunta vaikuta painoon, ainoastaan ruokavaliolla saan painoa alas. Mutta olenpahan hyväkuntoinen läski :D

Yhteistyössä