BMI >35 viikko 3

• Viestiketjun aloittaja Kotona
  • Ensimmäinen viesti
Kotona
Taas uusi viikko alkamassa

Tuossa olikin muutama kirjoitellut jo hyviä saavutuksia. Hyvä te :flower:
Itselläni tämä ei sitten mitenkään tunnu lähtevän kunnolla käyntiin.
Päätökset eivät mitenkään pidä montaa päivää. Multa puuttuu päivärytmi. Lapsilla se on mutta itse olen hukassa.
Rankkaa, mutta taas aloitan uuden viikon ja yrityksen muuttaa syömistapojani.

Aurinkoisia päiviä teille kaikille :flower: :flower: :flower:
Kevät on jo ja kesäkin on nurkan takana

ihan sama täällä, pari päivää korkeintaan jaksan laihduttaa, sit en vaan jaksa ja syön mitä sattuu. lapset syö meilläkin säännöllisesti ja terveellisesti, toki herkkujakin, mutta ei joka päivä. itse ravaan kaapeilla ja mutustan koko ajan jotain...ja sit inhoon itseäni.

sais jotenkiin itselleen sellaisen kunnon tsempin päälle, mutta en tiiä miten...no kaipa se tästä.

:( :)

Jeps, niinhän se minullakin toinen viikko lähenee loppuaan. Ja niinkuin sanoin, laihtuminen on hidastunut ekan viikon melko hurjan alun jälkeen. 3,5 kiloa olis nyt niinkuin miinusta. :) Tosin mullakin alkaa motivaatio hiipua, tuli tuossa syötyä yksissä kylä"pippaloissa" vähän pullaa ja vähän reilumminkin vielä. Positiivista oli, ettei paino kuitenkaan noussut edes himppasta.

Liikkumaan pitäs tämän mamman ruveta vielä enemmän. Tässä yöllä suunnittelin kun en unta saanut pojan syöttämisen jälkeen, että pitäs kaivaa pyörä esille ja ruveta ajelemaan. Täytyy vain ajella kylää ympäri, että on jotain nähtävää =)

Miten te muut painoanne pudotatte? Onkos se tämä ihan perinteinen herkut pois, salaattia ja liikuntaa tilalle?

mie päätin aloittaa huomenna tuon tehostartin, ihan tosissaan, ei tämä paino muuten putoa. tai onhan mulla peräti tämän vuoden puolella lähtenyt neljä kiloa, mutta ei se oikein riitä jos tätä tahtia putoaa.
olen niiiiiiiiiiiiiiin väsynyt näihin läskeihini, että nyt on pakko ruveta tosi toimiin.

tsemppiä uuteen viikkoon muillekin! :hug:

Yhteistyössä