Blondi, brunette vai punapää? Mielestäsi seksikkäin hiusväri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JustSaying
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JustSaying

Uusi jäsen
13.02.2012
6
0
1
Mietin tässä kun luin että yli 80% suomalaisista naisista värjää hiuksiaan säännöllisesti... Niin minkä väristen kutrien perään kuolataan teidän mielestä eniten?

Jos saisit valita, millaiset hiukset omisit? :D

En tiedä. Itselläni on tummanruskeat, melkein mustat hiukset luonnostaan ja olen ihan tyytyväinen (en värjää). Toki joskus olen haaveillut aidoista punaisista hiuksista, semmosista Irlanninpunaisista.

minun mielestäni monet ovat kauneimmillaan brunettena, eli se sopii omiin kauneuskäsityksiini :) sensijaan punapäillä olen havainnut olevan vientiä, itseänikin nuorena suorastaan revittiin joka suuntaan kun värjäsin hiukseni poikaystäväni painostuksesta punaiseksi, vaikka se ei mielestäni ole kovinkaan hyvännäköistä.

Hiusväri ei minun mielestäni ole sinänsä tärkeä, vaan kokonaisuus. Jos väri sopii kantajalleen, niin hyvältä näyttää :). Itse olen luonnostani maantie, värjäillyt yleensä vaaleammaksi ja pari kertaa tummemmaksi (mutta vain muutamia asteita, ei shokkiefektiä) ja molemmista olen saanut kehuja. Nykyään en enää värjää, ihan kuvat nämä luonnonvaaleat. Mä en henk. koht. tykkää ollenkaan epäluonnollisista väreistä, tyyliin oranssi.

Kyllä mä vastaan, että blondit.. ne on vaan kivat :) Itselläkin on, sellaiset luonnollisen väriset, raidoitetut vaaleat. Kaikki hiustenvärit on kyllä kivoja, KUNHAN NE SOPII KANTAJALLEEN. Punainen on super sexy, mutta se sopii kyllä todella harvalle.

Itselläni on keskiruskeat hiukset, joita värjään tummanruskeiksi. Mieluiten olisin kuitenkin AITO punapää, jolla siis myös iho ja silmät yms. sopisivat väreihin, ts. en tykkää värjätyistä punaisista hiuksista. Mieheni tosin ei ehkä silloin olisi kanssani, koska hän ei tykkää punapäistä.

Kuparinpunaiset...sopivat ainakin mulle todella hyvin, kun nassu on muutoinkin täynnä pisamia. Tosin kyllä tää nykyinen blondikin toimii todella hyvin...ja tää on ihan se mun luonnollinen väri.

Itsellä ollu blondit, keskiruskeet, punaiset eri sävyissä ja lähes musta ruskea.
Paras oli kupariin taipuva punainen. Upea ja sopi hyvin.

Nyt olen luopunut hiusväreistä ja arvostan luonnollista väriäni joka on on ns. blonette. :)

Brunette yleisesti ottaen. Blondi silloin kun se sopii oikeasti hyvin kantajalleen, mutta läheskään kaikille se ei sovi, jotkut toki ovat tosi näyttäviä blondeina. Ainoa väri josta en yhtään tykkää on sellainen oranssinpunainen. Punaiset hiukset muuten voi olla joskus hienot, mutta oranssit vaan ei ole.

Sellainen lämmin, kirkas, punainen kääntää kyllä mun pään ehdottomasti.

Mulla on itelläni ollut lähinnä kylmiä sävyjä mutta vanhetessani olen nyt huomannut myös lämpimien sävyjen sopivan. Taidankin kokeilla seuraavaksi ehkä sitä..

Hmm.. oon vaan joskus miettiny noita blondeja, että onko se vaan suomalaisten loputon kaipuu olla elovenatyttöjä, kun joka toisella (ei onneks kaikilla :D ) on blondeiksi värjätyt hiukset ja sitten armoton tummanharmaa kahden sentin juurikasvu siinä tyvessä. Eiih :headwall:

Olin blondi vuoden. Nyt on taas kirkkaanpunaiset hiukset. Asiaa pitää alkaa tutkimaan... :D

Riippuu kantajastaan. Itse olen parhaimmillani ihan platinanvaaleassa tukassa ja saan enemmän huomiota kuin koskaan. Kirkkaanpunainen tukka ei ollut läheskään samanlainen "miesmagneetti". Seksikkäin hiusväri omasta mielestäni on ehkäpä juuri kirkkaanpunainen tai oranssinpunainen, kunnon räväkkä väri hyväkuntoisessa, kerroksittain leikatussa pitkässä tukassa. Suomalaiselle naiselle, jolla on ihan vaaleat silmät, sopii upeasti myös ihan tummanruskea tai musta tukka (jos hiukset, kulmakarvat ja ripset eivät ole luonnostaan ihan valkoiset). Usealle sopii myös kylmät, supervaaleat sävyt tosi kauniisti, jos tukka on hoidettu eikä puhkiblondatun näköinen. Terve ja jäntevä tukka on aina seksikäs ;)

Mikä tahansa luonnollisen näköinen hiusväri on kaunis :) Blondi juurikasvullakin on paremman näköinen kuin lähiön punainen (joka on yleensä vielä haalistunut tai kananperseeksi leikattu) tukka.