Blondeja kadehditaan? (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
MTV3:n sivulla oli artikkeli jonka mukaan "blondeja kadehditaan".

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/blondi/superblondit.shtml?914173

Mikä on sinun mielipiteesi? Eli miellyttääkö sinua enemmän tumma vai vaalea nainen? Tai kenties punapää? Mitä "ryhmää" edustat itse? Entä miten on miesten kohdalla? Edustaako oma miehesi ihannettasi? :)

No huh. En kyllä ketään kadehdi tukanvärin takia :laugh:

Ja saahan jokainen ihan minkävärisen tukan vaan haluaa, senkus värjää.

Mun silmää miellyttää kaunis nainen, oli sen tukka sit minkä värinen tahansa. Itsellä on tumma, lähes musta tukka.
Mieheni mielestä tukkani väri on täydellinen =)

En kadehdi blondeja. Hassua on se, että en nyt kadehtinut, mutta kiinnitin huomiota blondeihin kadulla silloin, kun seurustelin sellaisten miesten kanssa, joiden tiesin erityisesti pitävän blondeista. Nyt kun olen naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka pitää tummista, kiinnitän kadulla huomiota tummiin naisiin, joiden kuvittelen olevan mieheni mielestä hyvännäköisiä. Joku ihme reaktio sekin.

Tuskin tukan väriä kukaa kadehtii, ellei sitten jonkun punaista tukkaa kadehdi... Nykyään tukan voi aina värjätä, joten ei syytä niiltä osin kateuteen.

Mun mies tykkää tummista enemmän.

Musta moni vaaleatukkainen voi olla söpöjä ja sellasia seksikkäitäkin,mutta oikein kauniita naisia,sellasia todella kauniita-ne on musta tummatukkaisia.

Olen itse tumma (luonnostaan) ja mieheni myös. Mielestäni maailman kauneimmat naiset löytyvät Latinalaisesta Amerikasta, joten en kadehdi blondeja :)
Itse saan usein positiivisia kommenteja (niin miehiltä kuin naisiltakin) eksoottisesta ulkonäöstäni vaikka olen kyllä ihan suomalainen.. Tummia silmiäni ja paksua tummaa tukkaani ihaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mun mies tykkää tummista enemmän.

Musta moni vaaleatukkainen voi olla söpöjä ja sellasia seksikkäitäkin,mutta oikein kauniita naisia,sellasia todella kauniita-ne on musta tummatukkaisia.

Tämä on NIIN totta! Itsekin katson aina oikeastaan vain tummia naisia. Itse olen ristiverinen.

Olen tumma luonnostani ja naisista niin tummat kuin vaaleatkin ovat silmissäni viehättäviä. Miehistä taasen lähinnä itseni kaltaiset tummat tyypit viehättävät eniten visuaalisesti. En ole koskaan seurustellut vaaleahiuksisen miehen kanssa.

Voi hyvänen aika, miksi ihmeessä kukaan tuhlaisi elämäänsä kadehtimalla jonkun tukan väriä? Se oma kuontalo on sen verran helppo värjätä jos tuntuu että blondeilla on hauskempaa...

Omaan silmääni tummat näyttävät yleensä paremmilta, mutta kokonaisuus ratkaisee, on niitä upeita blondejakin vastaan tullut...

Tuo maikkari on siittä jännä, että siellä on n. kuukauden välein erillaiset "mielipiteet" ihan vasta on että " brunette on sittenkin kauniimpi" ja just sitä ennen oli et "blondi onse joka vihättää" ja nyt on siis taas blondin vuoro, eli ens kuussa brunette :whistle:

Kannattaa kysyä plussalla?? Synnyttäneillä pikkulasten äideillä (jolleivät kaikki 20-v.) on useimmiten lyhyet, tummaksi/punaiseksi värjätyt/raidoitetut hiukset. Kampaajat kiistäkööt.

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Synnyttäneillä pikkulasten äideillä on useimmiten lyhyet, tummaksi/punaiseksi värjätyt/raidoitetut hiukset. Kampaajat kiistäkööt.

Mä en tunne yhtään ja en oo edes 20 ;)

Siis oletko kampaaja vai äiti vai molempia? Lähes kaikilla parikymppisillä on pitkät (ja johonkin väriin värjätyt) hiukset. Kuinka monta pitkähiuksista blondia 30+ -v. tunnet saati tiedät? Minä tunnen ystäväpiirissä kymmenkunta.

Yhteistyössä