BLOK-kiinteistövälitys kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko joku myynyt tai ostanut asunnon BLOK-kiinteistövälityksen kautta?

Olemme myymässä ja pavelu houkuttaisi, koska hinta on edullinen ja pitäisin esittelyn mielellään itse.
 
vierailija
Onko joku myynyt tai ostanut asunnon BLOK-kiinteistövälityksen kautta?

Olemme myymässä ja pavelu houkuttaisi, koska hinta on edullinen ja pitäisin esittelyn mielellään itse.
Aikamoista välistävetoa. Sinä teet työn ja maksat BLOKille tarkalleen ottaen mistä? Jos haluat esitellä ja myydä asuntosi itse, teet ilmoitukset, hankit asiakirjat jne. muutamalla satasella.
 
vierailija
MIten
Aikamoista välistävetoa. Sinä teet työn ja maksat BLOKille tarkalleen ottaen mistä? Jos haluat esitellä ja myydä asuntosi itse, teet ilmoitukset, hankit asiakirjat jne. muutamalla satasella.
Miten niin välistävetoa? Kiinteistöjen kaupat ei ole ihan karkkikauppaa ja on hyvä että välittäjä tarjoaa ratkaisun ja hankkii tarvittavat asiakirjat ja huolehtii että prosessi menee asianmukaisesti. Kuten sanoitkin, niiden hankkiminen maksaa jo jotain. Lisäksi markkinointi on todella tärkeä lisä, josta voi jo vähän maksaa verrattuna siihen että käyttäisi kaiken energiansa markkinointiin ja 3D-esittelyjen tekoon. Sanoisin, että muilla välittäjillä on välistävetoa kun käytännössä asuntonäytöstä maksetaan monta tonnia enemmän kuin Blokilla.
 

Yhteistyössä