Blogihaaste kuvallisten blogin pitäjille

Mun blogiin on tulossa sellainen vuosi 2011 kooste kunhan saan aikaiseksi, luonnosteltuna on jo lokakuulle asti ja alkuperäisen planin mukaan se ois pitänyt postata jo viime viikolla mutta mutta... oon ollut laiskimus.
Laitan sit linkin tänne kun saan sen tehtyä, vuodesta 2010 siellä onkin jo vastaava :)
 
Mun blogiin on tulossa sellainen vuosi 2011 kooste kunhan saan aikaiseksi, luonnosteltuna on jo lokakuulle asti ja alkuperäisen planin mukaan se ois pitänyt postata jo viime viikolla mutta mutta... oon ollut laiskimus.
Laitan sit linkin tänne kun saan sen tehtyä, vuodesta 2010 siellä onkin jo vastaava :)
Mä olin niin laiska, et tein koosteen hiukkasen eri tavalla...Silti tein tänne oman kuvakoosteen...ihme tyyppi tää Booty...
 
tehimiini harmaana
Ihan mieletön tuo CandleLightin piparkakkutalo, ja hymyilevästä kissasta tuli hyvä mieli. :) Itse aloitin vasta viime viikolla kirjoittamaan blogia, joten koostetta ois aika haastava saada läjään. :D
 
Tammikuu (Uusi vuosi otettiin miehen kanssa kaksin vastaan isän erämaakämpällä.)



Helmikuuta tallilla:



Maaliskuussa katettu sushiateria:



Huhtikuu (Kerran viikossa vien omat pienet ja lapsenlapset uimaan):



Toukokuu (Leikkaus ja dreenit)



Kesäkuu (Tyttären talon pihalla lueskelemassa romaania kylpyammeessa):



Jatkan loput myöhemmin. Nyt ei jaksa enempää selata kuvia.
:)
 
Viimeksi muokattu:
Heinäkuussa Qstock:




Elokuussa paintballia kaverin mökillä:



Syyskuussa äidin seitsenkymppisillä:



Lokakuussa muutaman vuoden tauon jälkeen takaisin kunnallislehden leipiin:


Marraskuussa koulua, koulua ja koulua:





Joulu vuokramökillä Itä-Suomessa:



Ja bonuksena perään yksi lapsuudenkuvistani, joka sattui noita edellisiä etsiessä silmään:

 
Ken guru
Olipas teillä kaikilla todella ihania kuvia!! En siis tykännyt kaikista vain "huvikseni".

Mamma91:llä oli aivan ihanat tuosta ensimmäinen ja viimeinen kuva :heart:!
Tuo Rieputarallaan pojan piirrustus on siis niin suloinen!! CandleLightin piparkakkutalo :heart:. Mummeliisan unitikuva ja Qstock kuva ovat tosi hienoja, samoin se ensimmäinen mökkikuva ja tuo kylpyammekuva, Bootyllä ihanat nuo piirretyt kengät, .....
Muillakin kaikkki ihan hirmuisen hienoja.
 

Yhteistyössä