Blogia päivitetty, saa käydä kurkkaamassa. :)

vrs
Ja ei, en edellenkään suhtaudu kovinkaan aikuismaisesti kritiikkiin (varsinkaan asiattomaan), mutta saa sitä silti antaa. :xmas: Tai kommentteja muuten vaan. :)

(Yritin sitä mobiiliversiotakin parantaa, mutta en kyllä ole tarkistanut, toimiiko...?)
 
flippo
Juu no kuten tiedätkin, että täällä 98% kommenteista ovat asiattomia.

On myös idioottia mainostaa blogiaan, mutta antaa mahdollisten lukijoiden itse tonkia linkkiä jostain, kun ei voi suoraan aloitukseen sitä linkata. Silloin viimeistään kiinnostus lopahtaa nollaan.
 
vrs
Juu no kuten tiedätkin, että täällä 98% kommenteista ovat asiattomia.

On myös idioottia mainostaa blogiaan, mutta antaa mahdollisten lukijoiden itse tonkia linkkiä jostain, kun ei voi suoraan aloitukseen sitä linkata. Silloin viimeistään kiinnostus lopahtaa nollaan.
Tilastojen perusteella ihmiset ovat ihan hyvin tähän mennessä osanneet kaivaa linkin profiilista. Näenhän minä liikenteen lähteet. :popcorn:
 
vrs
Hmm. Periaatteessa tykkään, olen joitakin tekstejä lukenut aiemminkin. Ja ideaakin on. Mutta viimeisimmässä postauksessa on ehkä nyt vähän liikaa asiaa, ja nuo väliotsikot sekoittavat. Eli jotenkin hajanainen ja epäselvä on tämä viimeinen postaus, vaikka asia itsessään mielenkiintoinen.
Siitä kasaantuu vielä kokonaisuus. Joku sellanen esittelykappale siihen alkuun pitäis keksiä, mutten enää illalla jaksanukaan. :ashamed: Se vois selkiinnyttää?
 
Siitä kasaantuu vielä kokonaisuus. Joku sellanen esittelykappale siihen alkuun pitäis keksiä, mutten enää illalla jaksanukaan. :ashamed: Se vois selkiinnyttää?
Eeen mä ehkä mitään esittelyä sen kummemmin. Kun siis liika selittely taas sitten "tyhmentää". Mutta toi väliotsikointi nyt sekottaa. Että se sisältö pitäs saada nyt jäsenneltyä johdonmukaiseksi jotenkin ilman niitä :)
 
Lovanna Harmaana
Ja ei, en edellenkään suhtaudu kovinkaan aikuismaisesti kritiikkiin (varsinkaan asiattomaan), mutta saa sitä silti antaa. :xmas: Tai kommentteja muuten vaan. :)

(Yritin sitä mobiiliversiotakin parantaa, mutta en kyllä ole tarkistanut, toimiiko...?)

Kiva blogi tosiaan.. Jäin jo koukkuun! :D
Sait siis uuden lukijan ! :)

Ja miten ihmeessä tuon kahvipannun sait tuohon kuntoon ja
vielä noin hyvän rajauksen kanssa, eikä muuten kerta hajonnut!?? :whistle: :D

Pienestä asiasta saa hymyn huulille! :D
 
vrs
Kiva blogi tosiaan.. Jäin jo koukkuun! :D
Sait siis uuden lukijan ! :)

Ja miten ihmeessä tuon kahvipannun sait tuohon kuntoon ja
vielä noin hyvän rajauksen kanssa, eikä muuten kerta hajonnut!??
:whistle: :D

Pienestä asiasta saa hymyn huulille! :D
Tätä ei nyt saa keroo kelleen, mut mä luulen, et mun isi ei oo mun isi, vaan mun äiti on ehkä pettäny sitä sen MäkGyyverin kanssa.... :whistle:
 

Yhteistyössä