Blogi syöpä sairaasta pienestä pojasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannattaa lukea!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kannattaa lukea!

Vieras
Uudenlainen elämä.: Näin se kaikki alkoi :) Siinä uusi blogi joka kertoo pienen, elämänhaluisen pojan taistelusta syöpää vastaan ja tietenkin shokista ja pelosta jonka vanhemmat joutuivat diagnoosin edessä kohtaamaan. Kirjoittajana nuoriäiti jonka perheeseen kuuluu mies, poika ja pieni tyttövauva.Kannattaa lukea, omat murheet tuntuvat melko mitättömiltä tämän rinnalla!

No annattakoon kirjoittajalle ne anteeksi, varmasti kiinnittää niihin ajan kanssa huomiota! Ehkä oli ensimmäinen teksti jo tarpeeksi tuskaa kirjoittaa, ei ole aihe varmasti sieltä helpoimmasta päästä. Tsemppiä perheelle!! Täältä saitte ainakin yhden lukijan!

Olen pahoillani kirjoitus virheistä mutta tosiaan hieman oli rankkaa kirjoittaa ensimmäinen kirjoitus ja kiinnitän huomiota tekstiin jatkossa. Ja kirjaimia puuttuu ihan sen takia kun näppäimet ei ole mitkää parhaat ja niitä ei heti huomaa jos joku kirjain puuttuu. Toivon että tästä on tukea ihmisille jotka joutuvat samaa kokemaan kuin meidän perhe.

Minä olisin halunnut kirjoittaa kannustavat kommentit blogiisi mutten voinut, kun ei mulla ole mitään noita tunnareita. Joten, sanottakoon siis täällä, oiken paljon tsemppiä koko teidän perheelle ja etenkin pikku potilaalle, toivon sydämestäni että kaikki kääntyy parhain päin. Haleja, yrittäkää jaksaa!!

Yhteistyössä