Bloggaajille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva blogisti ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva blogisti ;)

Vieras
Mietin tässä josko vihdoin perustaisi blogin :) ja tahtoisin kuulla käyttäjäkokemuksia. Aloittelijana oon aivan hukassa noiden bloggauspalveluntarjoajien kanssa... Mistä tietää mikä olis paras? Niitä näyttää olevan sekä suomalaisia että sellaisia kansainvälisiä, joissa voi valita kieleksi suomen. Tarkoitus olisi laittaa osa blogiposteista suomeksi, osa englanniksi. Aihepiirejä olisi luultavasti kaksi, joten olisi hyvä jos blogin voisi alkusivulla "jakaa kahteen osaan" niin, että lukija voisi valita vain jomman kumman aiheen postit. Ja yläreunaan laittaisin itse ottamani kuvan, eikä mitään valmista teemakuvaa. Ainakin näin aloitellessa olisi kiva, jos blogin perusominaisuudet saisi käyttöön ilmaiseksi.

Kaikissa blogipalveluissa näyttää olevan jos jonkinlaista hyvää ominaisuutta, mutta olisi kiva kuulla kokeneemmilta
- millä perusteella valitsit blogipalvelun?
- oletko ollut tyytyväinen/tyytymätön? miksi?
- mitä suosittelisit?
- missä on monipuolisimmat ominaisuudet?

Blogger on ihan paras, saa vaikka millä kielellä, helppokäyttöinen, saa halutessaan vaikka kuinka monta blogia samalle nimelle, ja siellä toimii vielä samat käyttäjätunnukset kuin Gmailissa ja Googlessa ja Youtubessa. Ulkonäköä voi säätää oman makunsa mukaan tai käyttää valmiita pohjia.

mie tykkään kanssa bloggerista, s-posti on kiva siinä samassa ei tartte aukoa muita sivuja
ja kyllä yläreunaan saa laittaa oma ottaman kuvan
vuodatus on kökkönen jo grafiikaltaan, siksi en valinnut sitä
blogger on kyllä helppo sellaiselle joka ei hirmusti tietokonejuttuja edes osaa 'ja jos osaa niin siinä on hyvä kikkailla html-kielelläkin

Kiitos kaikille vastanneille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Blogger on ihan paras, saa vaikka millä kielellä, helppokäyttöinen, saa halutessaan vaikka kuinka monta blogia samalle nimelle, ja siellä toimii vielä samat käyttäjätunnukset kuin Gmailissa ja Googlessa ja Youtubessa.

Aloittelijan tyhmä kysymys: Vaikka käyttäjätunnus olisikin sama kuin Gmailissa, saako sen muille = lukijoille näkyvän nimen eli nimimerkin kuitenkin toisenlaiseksi? En tahtoisi että muille näkyis mun Gmailin käyttäjätunnus, vaan mielessä olisi yksi tietty nimimerkki, jota käyttäisin vain blogissa.

Help...?

Kiitos kaikille vastanneille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Blogger on ihan paras, saa vaikka millä kielellä, helppokäyttöinen, saa halutessaan vaikka kuinka monta blogia samalle nimelle, ja siellä toimii vielä samat käyttäjätunnukset kuin Gmailissa ja Googlessa ja Youtubessa.

Aloittelijan tyhmä kysymys: Vaikka käyttäjätunnus olisikin sama kuin Gmailissa, saako sen muille = lukijoille näkyvän nimen eli nimimerkin kuitenkin toisenlaiseksi? En tahtoisi että muille näkyis mun Gmailin käyttäjätunnus, vaan mielessä olisi yksi tietty nimimerkki, jota käyttäisin vain blogissa.

Help...?
Juu, sen saa ihan erilaiseksi, ja osoitteen voi laittaa joko näkyväksi tai piiloon.

Yhteistyössä