Bilteman lastenpolkupyöränistuin, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ami"

Vieras
Onko kenelläkään käyttökokemuksia Bilteman lastenpolkupyöränisuimesta? Se maksaa noin puolet muihin uusin istuimiin verrattuna, 24,90eur, painorajakin on 22 kg asti. Onko kellään käytössä tällaista?
 

Yhteistyössä