A "Ami" Vieras 14.03.2011 #1 Onko kenelläkään käyttökokemuksia Bilteman lastenpolkupyöränisuimesta? Se maksaa noin puolet muihin uusin istuimiin verrattuna, 24,90eur, painorajakin on 22 kg asti. Onko kellään käytössä tällaista?
Onko kenelläkään käyttökokemuksia Bilteman lastenpolkupyöränisuimesta? Se maksaa noin puolet muihin uusin istuimiin verrattuna, 24,90eur, painorajakin on 22 kg asti. Onko kellään käytössä tällaista?