Bad Woman
Huhtikuun lopulla pääsisin lähtemään syömään ja sitten jonnekkin discoon tanssimaan.Kaikki ovat tervetulleita asuinpaikkakuntaan katsomatta. =)
=)Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 23:59 Ekakertalainen kirjoitti:Millaisia nuo tapaamiset on ollut?
*En ole myöskään ollut aikaisemmin mukana, joten minua myös kiinnostaisi!
Tunnetteko jo kaikki toisenne?
*Minä en ainakaan tunne ketään
Amarillossa soi rock alakerrassa ja yläkerrassa disco musa.Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 10:27 raitapaprika kirjoitti:Minä oon myös ekakertalainen. =)
26-vuotias, enkä oo livenä tavannut ketään.
Jatkopaikkana kiinnostaisi enemmän sellainen raahallinen. Sellainen jossa voi myös istuskella, ja jutella, kun en oikein tanssiin taivu. Ja tietty jos musiikkia saa ronklata, niin hevi/rock! B)
minä tulen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 15:21 Bad Woman kirjoitti:Chicos, Salomonkatu 1, 29.4. klo 18.00.Varaan pöydän 24.4. että sitä ennen pitää ilmoittautua. =)
kiva jos tulisi enemmän kuin minä ja badiAlkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:14 riikka-78 kirjoitti:Heiiiiiiii!!!
Mä kanssa mukaan .
Jos nyt sais tolle Mikaelille sellasen hoitajan joka vois olla pidempään kun viimex .
ok =)Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:25 Bad Woman kirjoitti:Kun olen varannut pöydän nimelläni niin ilmoitan teille siitä.Teidät sitten viedään oikeaan pöytään kun ilmoittaudutte jollekkin tarjoilijalle. =)
Joo, viimex meitä oli badin lisäx 4 , ja silti se joutu yksin lähtemään sieltä ruokapaikasta jatkoille kun muiden oli kotiuduttavaAlkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:16 PulttiBois kirjoitti:\kiva jos tulisi enemmän kuin minä ja badiAlkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:14 riikka-78 kirjoitti:Heiiiiiiii!!!
Mä kanssa mukaan .
Jos nyt sais tolle Mikaelille sellasen hoitajan joka vois olla pidempään kun viimex .
*lupaan* ja odottaakin kovasti tapaamista, sinua ja muita :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:53 RitiRalla kirjoitti:Mie kans! :wave: En ole nyt ihan varma onko mulla just tuona viikoloppuna yksi kauan suunniteltu meno. Mutta jos ei ole niin tulen ehdottomasti mukaan.
Pulttis, muistuttele minuu aina välillä asiasta etten pääse unohtamaan. :wave:
Mä kuiteskin laitan sut listalle.Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:53 RitiRalla kirjoitti:Mie kans! :wave: En ole nyt ihan varma onko mulla just tuona viikoloppuna yksi kauan suunniteltu meno. Mutta jos ei ole niin tulen ehdottomasti mukaan.
Pulttis, muistuttele minuu aina välillä asiasta etten pääse unohtamaan. :wave: