Biletys Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Bad Woman
  • Ensimmäinen viesti
Bad Woman
Ehdotan Chicosia kampin linja-autoaseman lähellä.Ja päiväksi 22.4. tai 29.4.Voitte tehdä ehdotuksia.Minulle voi ilmoittautua privalla tai s-postitse badwoman06@yahoo.co.uk =) Teen pöytävarauksen viikkoa ennen iltaa.

Ekakertalainen
Millaisia nuo tapaamiset on ollut?
Tunnetteko jo kaikki toisenne?
Voiko mukaan tulla? Minkä ikäistä sakkia ootte?
Oonkohan mä liian vanha?

Kyseleepi 30 vensikertalainen tällä palstalla

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 23:59 Ekakertalainen kirjoitti:
Millaisia nuo tapaamiset on ollut?

*En ole myöskään ollut aikaisemmin mukana, joten minua myös kiinnostaisi!

Tunnetteko jo kaikki toisenne?

*Minä en ainakaan tunne ketään
=)

Voiko mukaan tulla? Minkä ikäistä sakkia ootte?
Oonkohan mä liian vanha?

*Olen jo 31 vee...

Lisäkysymyksenä: millaiset jatkopaikat teitä kiinnostavat?

Minä oon myös ekakertalainen. =)

26-vuotias, enkä oo livenä tavannut ketään.

Jatkopaikkana kiinnostaisi enemmän sellainen raahallinen. ;) Sellainen jossa voi myös istuskella, ja jutella, kun en oikein tanssiin taivu. Ja tietty jos musiikkia saa ronklata, niin hevi/rock! B)

Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 10:27 raitapaprika kirjoitti:
Minä oon myös ekakertalainen. =)

26-vuotias, enkä oo livenä tavannut ketään.

Jatkopaikkana kiinnostaisi enemmän sellainen raahallinen. ;) Sellainen jossa voi myös istuskella, ja jutella, kun en oikein tanssiin taivu. Ja tietty jos musiikkia saa ronklata, niin hevi/rock! B)
Amarillossa soi rock alakerrassa ja yläkerrassa disco musa. :whistle:

Mimmi811 harmaana
Täällä ollaan kans tulossa mukaan :wave: .Ensikertalainen olen, enkä tunne yhtään palstalaista etukäteen.Mutta, eiköhän saada hyvin juttuluistamaan =) .Niin, ja mulle käy mikä pe tai la tahansa huhtikuussa, sovittuja menoja ei vielä ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:16 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 17:14 riikka-78 kirjoitti:
Heiiiiiiii!!!

Mä kanssa mukaan :).

Jos nyt sais tolle Mikaelille sellasen hoitajan joka vois olla pidempään kun viimex :).
kiva jos tulisi enemmän kuin minä ja badi :D
Joo, viimex meitä oli badin lisäx 4 :D, ja silti se joutu yksin lähtemään sieltä ruokapaikasta jatkoille kun muiden oli kotiuduttava :D

Mie kans! :wave: En ole nyt ihan varma onko mulla just tuona viikoloppuna yksi kauan suunniteltu meno. Mutta jos ei ole niin tulen ehdottomasti mukaan.

Pulttis, muistuttele minuu aina välillä asiasta etten pääse unohtamaan. :wave: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:53 RitiRalla kirjoitti:
Mie kans! :wave: En ole nyt ihan varma onko mulla just tuona viikoloppuna yksi kauan suunniteltu meno. Mutta jos ei ole niin tulen ehdottomasti mukaan.

Pulttis, muistuttele minuu aina välillä asiasta etten pääse unohtamaan. :wave: :D
*lupaan* ja odottaakin kovasti tapaamista, sinua ja muita :wave: :D

Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 22:53 RitiRalla kirjoitti:

Mä kuiteskin laitan sut listalle. ;)

Oisko mitään ideaa laittaa jonkunlainen alustava lista jo näkysälle, et ketä lähdössä :)? Ois kiva nähdä ketä tulossa mukaan :D. Kun voihan sitä sitte muokata uusien ilmaantuessa ja jos joku ei pääsekään.

Bad Woman
Ilmoittautuneet:

Katariina1979
PulttiBois
anuh
Mimmi811
riikka-78
RitiRalla
raitapaprika
Bad Woman

<div class="small">[Bad Woman muokkasi tätä viestiä 03.04.2006 klo 17:03]</div><br><br>

Yhteistyössä