Biletys Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Bad Woman
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 18:06 Bad Woman kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 18:00 kultaköynnös kirjoitti:
Näin olen kuullut.... :eek: :whistle: :ashamed:
Kerran entinen naapuri aloitti päivää aikasemmin. :D
Ja sit on niitä juhlijoita jotka ovat niin väsyneitä että nukkuvat juhlapäivän ohi... :whistle:
Että kaikenlaista... Mulla on onneksi suku niin kaukana, ettei tarvi pelätä et samaan kuppilaan eksyttäis... ;) Vaikka olishan niitä sukulaisia joskus kivakin nähdä... :) <br><br>

Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 18:15 kultaköynnös kirjoitti:
Ja sit on niitä juhlijoita jotka ovat niin väsyneitä että nukkuvat juhlapäivän ohi... :whistle:
Että kaikenlaista... Mulla on onneksi suku niin kaukana, ettei tarvi pelätä et samaan kuppilaan eksyttäis... ;) Vaikka olishan niitä sukulaisia joskus kivakin nähdä... :)
Joo :D Muuten sun saapuneet lista on täynnä. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 18:15 kultaköynnös kirjoitti:
Että kaikenlaista... Mulla on onneksi suku niin kaukana, ettei tarvi pelätä et samaan kuppilaan eksyttäis... ;) Vaikka olishan niitä sukulaisia joskus kivakin nähdä... :)
Joo, onhan sitä kiva nähdä, mut sen kyydissä eilen kotiin tultiin porukoilta :). Ei mullakaan muuta sukua täällä, toi broidi vaan loppuvuodesta muutti ku sai otaniemestä työpaikan. Ja en kyllä kehtaa teille kellekään myöntää et se mun broidi on, jos samaan paikkaan eksyy :D. Kuitenki niiiiin kamalassa kunnossa on :).

Anteeksi että joudun perumaan tämän päiväisen tapaamisen, olen pahoillani, olisi niin kiva kun olisi päässyt tuulettumaan. mutta lapsi kipeänä enkä voi jättää hoitajalle. Mutta pitäkää te muut hauskaa. :wave:

Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 10:15 -piija- kirjoitti:
Anteeksi että joudun perumaan tämän päiväisen tapaamisen, olen pahoillani, olisi niin kiva kun olisi päässyt tuulettumaan. mutta lapsi kipeänä enkä voi jättää hoitajalle. Mutta pitäkää te muut hauskaa. :wave:
Harmi :/ mut kiva kun ilmoitit. =)

katariina1979
kiitos kaikille paikalle saapuneille hauskasta illasta :wave: =)

Mä täällä kukun jo näin aikaisin, vaikka lapsetkin on hoidossa. Sitä kun sais nukkuu, niin ei vaan nukuta,,, :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 09:03 katariina1979 kirjoitti:
kiitos kaikille paikalle saapuneille hauskasta illasta :wave: =)

Mä täällä kukun jo näin aikaisin, vaikka lapsetkin on hoidossa. Sitä kun sais nukkuu, niin ei vaan nukuta,,, :headwall: :headwall:
Kerrohan millasta oli, missä olitte jne.? et voin oikein harmitella ku en päässy, ku toi meidän Mikael tosiaan oksutaudissa (tai nyt kyllä tulee jo ripulina kaikki), oltiin jorvissa nesteytyksessä eilen...<br><br>

Joo, kiitoksia minunkin puolesta!! :flower: Kivaa oli :) Olen iloinen että uskaltauduin mukaan. Seuraavalla kerralla olen myös mukana, jos vaan huolitte ;)

Eli chicosissa käytiin syömässä ja sitten jatkettiin amarilloon. Harmillista oli että kahtatoista odoteltiin paikalle niin vain kuusi tuli :( Kiitoksia kuiteskin niille jotka ilmoittivat että eivät tule, mutta muut, grrr :kieh: Vois sitä edes ilmoittaa... Pöytä varattuna ja kaikkee... Mutta meillä muilla oli kyllä hauskaa, tai mulla oli ainakin, että toivottavasti teilläkin oli? :)

Mulla veny sit ilta vähän pitkäks, ku ensinhän tuli systeri ja serkku paikalle (sori vaan jos ne oli haitaks) ja sit tuli viel jätkäkaveri ja sen pikkuveli + kaveri. Viiden aikoihin tultiin sit kotiin :whistle:

:wave:
Kiitos vaan kaikille jotka olivat tapaamisessa! :D Hauskaa tosiaan riitti, tosi itse aloin oleen silloin 12-1 aikaan aika väsy ja mieskin laittoi viestiä ettei pienin suostu nukkumaan ilman äippää.... :/
Mut arvatkaas mitä?? :D
Minä bongasin vapun kunniaks plussan B) jotein ei ihme kun alkoi oleen väsy, säikähdin jo et musta on tullut vanha!!!! :eek:
Mut hu hu... :whistle:
Viikkoja nyt kasassa 7 =)

missu
=) Mega ONNITTELUT Kultaköynökselle. :) :hug: ;) =) :flower:

Minäkin olin lauantaina menossa mukana ja hauskaa oli! :)

En tuntenut kuin kultaköynöksen entuudestaan ja hänen houkuttelemanaan lähdin tapaamiseen ja olin tosi iloinen että lähdin.

Tuli juuri tarpeellista piristystä tähän kotiäipän elämään =)

Ja tosi kivoja tyyppejä olivat kaikki mukana olleet !!

Että kiitos vain kaikille mukavasta illasta =)

Koska otetaan uusiksi ?

Moikka! :wave:

Kiitokset tosiaan lauantaista! Oli tosi kivaa!! Mukavia tyyppejä ihan kaikki! :heart:

Kultaköynnökselle TOSI isot onnittelut. :hug:

Tuli mieleen, että oiskos ideaa lähteä kesemmällä vaikka Suokkiin tms grillailemaan ja pelailemaan, niin että lapsoset olisivat mukana?

Kiva, että teillä oli hauska ilta, harmittaa niin kovasti että toi Mikael just tuli kipeex, etten päässy :(. Ois tehny mulle niiiiin hyvää päästä vähän hengähtämään ja saamaan muita asioita mieleen. Mut ehkä sit ens kerralla kunhan herra tosta nyt ees paranis, edelleen kun ihan pipinä on...

Tuolla jo onkin uus alotus seuraavasta tapaamisesta, bongatkaahan se kaikki :D.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 19:34 anna83 kirjoitti:
Joo, kiitoksia minunkin puolesta!! :flower: Kivaa oli :) Olen iloinen että uskaltauduin mukaan. Seuraavalla kerralla olen myös mukana, jos vaan huolitte ;)

Eli chicosissa käytiin syömässä ja sitten jatkettiin amarilloon. Harmillista oli että kahtatoista odoteltiin paikalle niin vain kuusi tuli :( Kiitoksia kuiteskin niille jotka ilmoittivat että eivät tule, mutta muut, grrr :kieh: Vois sitä edes ilmoittaa... Pöytä varattuna ja kaikkee... Mutta meillä muilla oli kyllä hauskaa, tai mulla oli ainakin, että toivottavasti teilläkin oli? :)

Mulla veny sit ilta vähän pitkäks, ku ensinhän tuli systeri ja serkku paikalle (sori vaan jos ne oli haitaks) ja sit tuli viel jätkäkaveri ja sen pikkuveli + kaveri. Viiden aikoihin tultiin sit kotiin :whistle:
minä en ollut ilmoittautunut, mietiskelin vaan että pitäisköhän lähteä!!!!
huomasin että minut oli laitettu sille listalle, kun joku vissiin päätti puolestani että lähtisin :eek: minä en ainakaan varaisi pöytää kenenkään puolesta... siis jos en olisi varma että tuleeko vai ei

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 22:15 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 22:13 anna83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 23:44 mamma kirjoitti:
millon te olitte menossa? ja kerkeekö mukaan? tai en tiiä uskallanko lähteä :ashamed: en ole ollut vuosikausiin missään.. ja kaikki on kuitenkin paljon mua vanhempia, ite oon 23 vee
tuu ihmeessä mukaan! tai siis itsekin epäröin koska en ketään tunne ja olen samanikäinen kun sinä ja just muita nuorempi... mutta jos meitä ois kaks niin hyvin varmaan menis :) jos sä lähet niin mä lähen myös! :)
Eli te lähdette molemmat :D. Mä päätin :). Mitä enemmän väkeä, ni sitä kivempaa... Eikä me nyt niiiiin vanhoja olla :D, mä oon 27.
niin eli tässä siis päätettiin mun puolesta että lähtisin \|O \|O :kieh: :kieh:

Todella isot ONNITTELUT kultaköynnökselle!! :hug: ihanaa :)

mamma, sua mä odottelinkin sinne tapaamiseen kun kerran saman ikäisiä ollaan. harmi ettet tullu mukaan, seuraavalla kerralla sitten ;) vanhingossa olit näköjään sitten listalle joutunut, sillehän ei mitään voi. mutta onhan se pöytä hyvä varata niin pääsee ainakin ne istumaan ketkä ovat ilmottautuneet :) ja ei se nyt mikään iso juttu ollu, annettiin pöytä pois ku oli ravintola täynnä... mut periaate... ja mamma, en mä sua syytä :)

Yhteistyössä