BILETARJOILUSTA taas kyssäri - kiitos, että jaksat kommentoida :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
oisko sulla ohjetta tohon lime-juustokakkuun? :wave: ja onko juustokakut yleensä vaikee tehä? :D mä rrrrakastan niitä, mutta kerran oon tehny ja siitä tuli älyttömän ruma. mutta hyväähän se oli :D haluisin tehä taas juhliin, mutta pitäiskö jotenkin harjotella ensin? :snotty:

Ei ne vaikeita ole, kun vaan malttaa lukee ohjeet ja tehdä sen mukaan ihan rauhassa ;) ei esim. kiirehdi päällisen kanssa vaan hyydyttää kunnolla.

Ulkonäkö... no pienemmällä täytteellä se on toki aika littana ilmestys, mutta jos tekee isomman täytesatsin ja päällisen koristelee niin onhan se ihan nättikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Maissi puuttuu :) vai mainittiinko se jo...lisäksi avokadosta vois tehdä täytteen? Entäs miten ois broileria noihin tacoihin?

Siis ei tule tacoja, vaan tacolastut on yksi salaatin ainesosa :). Broiskua tietysti voisi ajatella kalavaihtoehdon tilalle, jos tekisi pelkästään texmex-tyyppisen... äääh, en osaa päättää!

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Haa, milläs tuon kakun vois koristella (mul ei ole siitä kuvaa eikä ohjeessakaan puhuta mitään...)? Olisko limettiviipaleet ja valkosuklaalastut mitään?

Oikein kivalta varmasti näyttää. Pelkistetynnäköiseen kakkuun pelkistetty koristelu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
oisko sulla ohjetta tohon lime-juustokakkuun? :wave: ja onko juustokakut yleensä vaikee tehä? :D mä rrrrakastan niitä, mutta kerran oon tehny ja siitä tuli älyttömän ruma. mutta hyväähän se oli :D haluisin tehä taas juhliin, mutta pitäiskö jotenkin harjotella ensin? :snotty:

Ei ne vaikeita ole, kun vaan malttaa lukee ohjeet ja tehdä sen mukaan ihan rauhassa ;) ei esim. kiirehdi päällisen kanssa vaan hyydyttää kunnolla.

Ulkonäkö... no pienemmällä täytteellä se on toki aika littana ilmestys, mutta jos tekee isomman täytesatsin ja päällisen koristelee niin onhan se ihan nättikin :)

mä en muista yhtään millä ohjeella sillon tein, mutta se pohja ei onnistunu yhtään :o siinä oli dominon tyylisiä keksejä ja rasvaa ainakin, se rasva jotenkin paakkuuntu ihan hirveeksi kun jäähty :x ja jotenkin nousi sinne reunoille josta yritin rapata pois :D siitä tuli tosi korkee, ja se vuoka piti vuorata leivinpaperilla jota en saanu nätisti, niin sen kakun reunoistahan tuli ihan hirveet :laugh:
ja joskus muullonkin oon koittanut tehdä jotain mihin tuli liivatetta, niin se ei kyllä sekottunu tasasesti :/ puolet jäi siihen vispilään millä sekotin, ja puolet sitten muutenvaan klöntissä :laugh:

Entäs tulisia hornetteja? Tai firebirdsejä? tai muita tulisia kanankoipia dipin kera? Tonnikalan jättäisin suosiolla pois, varsinkin jos se tonnikala on sitä halpista, eikä sitä kalliimpaa. Se kallis on kyllä hyvä ja sopisi varmasti myös, mutta se halpa näyttääkin jo kauhealta...

Mango-jalapenokastike kävis hyvin noille horneteille.

Lisäks meetvurstiviipaleita, leipätikkuja...ananasta.

Mä laittasin..
feta,jotain kanahommaa ton lohen lisäks (j.liha pois vaik onki ollu lakon takii vaikeesti saatavilla;) )
Sit tää ois tykänny lihapullsiat ja prinssinakeista:D

Ne fetajuusto paketit mis on aurinkokuivattua tomaattia seas on ihan huippuja.

Ai kaamee, näppis on kohta litimärkä *pyyhkii kuolaa*
Hyvältä kuulostaa nuo tarjoilut, ja nuo ehdotukset mitä oot saanu. Empä haluisi olla sinuna valkkaamassa niistä parhaita, kun haluisin ne kaikki :D

Yhteistyössä