Sain kynnet lakattua!
(ai stna unohin palstalta kysyä saako imetysaikana lakata kynsiä :headwall: )
(ai stna unohin palstalta kysyä saako imetysaikana lakata kynsiä :headwall: )
Onko joku väri myrkyllisempi kuin toinen?Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Niin ja unohit kysyä minkäväristä lakkaa laittaa...
Eiiiiih, lakkasin jo kaikki! Täytyy varmaan hampailla raapia joka toisesta kynnestä pois, kun en mä ainakaan kynsilakanpostoainetta voi käyttää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Pidä muru hauskaa
Juu, tää on FAKTA: ei saa lakata kuin joka toisen kynnen
Helsingissä asustellaan ja keskustaan ajateltiin suunnata.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:dääm, ajatteles ku mä oisin laittanu tän aloituksen
no ei vaan, en oo ainakaan vielä menossa mihinkään... mihin itse ajattelit suunnistaa ja missä kaupungissa
Eiköhän oo ihan kivaa. Lähden 10hlön äijä lauman kanssa liikenteeseen...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ku mulla on sitä citya ikävä...
toivottavasti on kivaa. mulla on vieläkin testaamatta royal onnela, vanhan onnelan kerkesin tesmaan :saint: :xmas:
Ai niin, siel onkin taikkarit Mä olin siellä humppaamassa (keski-ikäinen kuin oon ) niin kesälläAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Helsingissä asustellaan ja keskustaan ajateltiin suunnata.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:dääm, ajatteles ku mä oisin laittanu tän aloituksen
no ei vaan, en oo ainakaan vielä menossa mihinkään... mihin itse ajattelit suunnistaa ja missä kaupungissa
Tuun sitte aamuyöstä (todennäkösemmin huomenna joskus päivällä) valittamaan kun nykynuoriso ei osaa käyttäytyä. Taiteidenyö on tänä yönä ja siel teiniX poikineen liikenteessä
mistä sä arvasit seuraavan kysymykseniAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Eiköhän oo ihan kivaa. Lähden 10hlön äijä lauman kanssa liikenteeseen...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ku mulla on sitä citya ikävä...
toivottavasti on kivaa. mulla on vieläkin testaamatta royal onnela, vanhan onnelan kerkesin tesmaan :saint: :xmas:
(en kyllä aatellu niistä testata kuin ton omani )
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Ai niin, siel onkin taikkarit Mä olin siellä humppaamassa (keski-ikäinen kuin oon ) niin kesälläAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Helsingissä asustellaan ja keskustaan ajateltiin suunnata.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:dääm, ajatteles ku mä oisin laittanu tän aloituksen
Tuun sitte aamuyöstä (todennäkösemmin huomenna joskus päivällä) valittamaan kun nykynuoriso ei osaa käyttäytyä. Taiteidenyö on tänä yönä ja siel teiniX poikineen liikenteessä
Mä kyllä oletin, että kysyt onko mun miehellä parta!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä sä arvasit seuraavan kysymykseniAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Eiköhän oo ihan kivaa. Lähden 10hlön äijä lauman kanssa liikenteeseen...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ku mulla on sitä citya ikävä...
kyl mun kysymys ois ollu et meinaatko kaikki samaan aikaan ja tuu sit kertoon mullekkin... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Mä kyllä oletin, että kysyt onko mun miehellä parta!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä sä arvasit seuraavan kysymykseniAlkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Eiköhän oo ihan kivaa. Lähden 10hlön äijä lauman kanssa liikenteeseen...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi ku mulla on sitä citya ikävä...
Ja siis kyllä omistaa leukaparran.