Biisi hukassa..auttakaa :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Kertosäkkeessä hoetaan work, work, work...muuta en muista =)...tässä on vielä sellainen juttu, että olen myös saattanut kuulla nuo sanat väärin...että ota tästä sitten selvää =)

Biisissä on ikäänkuin puoliksi lattar, eli siellä on sellaisia selkeästi lattarimusakohtia.

Radio energyssä soi paljon, ihan päivittän, mutta kun nimi menee aina ohi, niin eisttäjän, kuin kappaleen.

Osaako kukaan auttaa?
 
Vähän kuulostaa kuin siinä olisi siinä biisissä käytetty rumpujen sitä "lehmänkelloa", eli samanlaista ääntä siinä on ainakin mukana...on tämä hankalaa, kun olen niin huono kielissä, etten tosiaan siis muista miten sanat menee...kun lauseenkin verran msuiatisi, niin olisi ehkä avuksi.

 

Yhteistyössä