N
neuvoton
Vieras
Kertosäkkeessä hoetaan work, work, work...muuta en muista =)...tässä on vielä sellainen juttu, että olen myös saattanut kuulla nuo sanat väärin...että ota tästä sitten selvää =)
Biisissä on ikäänkuin puoliksi lattar, eli siellä on sellaisia selkeästi lattarimusakohtia.
Radio energyssä soi paljon, ihan päivittän, mutta kun nimi menee aina ohi, niin eisttäjän, kuin kappaleen.
Osaako kukaan auttaa?
Biisissä on ikäänkuin puoliksi lattar, eli siellä on sellaisia selkeästi lattarimusakohtia.
Radio energyssä soi paljon, ihan päivittän, mutta kun nimi menee aina ohi, niin eisttäjän, kuin kappaleen.
Osaako kukaan auttaa?