Biisejä jotka saavat sinut itkemään?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
"sipsi"
Leevi and the Leavings - Pimeä tie mukavaa matkaa (90-luvun lama tulee tästä mieleen)

Chisu - Kolmas pyörä (Mieleeni tulee hyvä ystäväni, joka menehtyi syöpään)
 
Minä kaipaan vanhaan kotiin takaisin, Risto Räppääjä -elokuvasta.

Oltiin just muutettu ja tyttö silloin melkein 7v sanoi joskus itkevänsä, kun kuuntelee tätä biisiä. Kuunneltiin just sitä levyä ja mä porasin valtoimenaan sen jälkeen ruokaan, jota laitoin. Muutosta on kolme vuotta ja vieläkin tuo biisi itkettää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"sipsi"
Sitten se "Maailmaan niin avaraan, jos mennä voisin vaeltamaan, ja voisin nähdä kaiken sen, mi ihmisen viepi onnehen"-laulu avaa kyynelpurot minulla sopivassa mielentilassa. Olenkin sanonut, että jos yllättäen kuolen, se pitää soittaa hautajaisissani. Ja Lumiukko-elokuvan Walking in the air myös itkettää.
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti
"sipsi"
Ja aikanaan käytiin tytön kanssa katsomassa Heinähattu ja Vilttitossu, siinä lopussa soi ihana kappale, muistaakseni Hectorin, ja itkimme ihan kamalasti molemmat elokuvista lähtiessä.

Olen sillälailla herkkämielinen, että juurikin musiikki voi saada itkettämään sopivassa mielentilassa. Mutta nuo Leevin Pimeä tie ja Chisun Kolmas pyörä itkettävät kyllä lähes joka kuuntelukerta.
 
[QUOTE="sipsi";29138894]Sitten se "Maailmaan niin avaraan, jos mennä voisin vaeltamaan, ja voisin nähdä kaiken sen, mi ihmisen viepi onnehen"-laulu avaa kyynelpurot minulla sopivassa mielentilassa. Olenkin sanonut, että jos yllättäen kuolen, se pitää soittaa hautajaisissani. Ja Lumiukko-elokuvan Walking in the air myös itkettää.[/QUOTE]

arvaas mitä kuuntelen juuri nyt.

Juurikin tuota LintuaLintu - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti
[QUOTE="sipsi";29138943]Ja aikanaan käytiin tytön kanssa katsomassa Heinähattu ja Vilttitossu, siinä lopussa soi ihana kappale, muistaakseni Hectorin, ja itkimme ihan kamalasti molemmat elokuvista lähtiessä.

Olen sillälailla herkkämielinen, että juurikin musiikki voi saada itkettämään sopivassa mielentilassa. Mutta nuo Leevin Pimeä tie ja Chisun Kolmas pyörä itkettävät kyllä lähes joka kuuntelukerta.[/QUOTE]

sulla on samat itkettäjät kun mulla. =) Heinähatun ja Vilttitossun loppukohtaus saa mut vieläkin itkemään. Ja kun ekan kerran katsoin sen esikoisen kanssa, itkimme kanssa molemmat ja siitä, ei meinannut tulla loppua.
 

Yhteistyössä