Big mac vai hesen kerros?

  • Viestiketjun aloittaja :DDD
  • Ensimmäinen viesti
"jenni"
Heseltä tulee tasaisin väliajoin myös alennuskupongit,kuten eilen postipoika muisti minua kahdella arkillisella :)) Pitänee ehkä tämän ketjun innoittamana hakea ateriaa tänään! :D
 
"Zap"
Miten helkkari te pystytte vetämään Hesen paskaa??? Joka ikinen hampurilainen on samanlainen ja täytetty sillä helkutin paprikamajoneesilla. Nimi vaihtuu, koko muuttuu, mutta käytännössä aina samaa moskaa sisällä.

Joku Mega-aterian hampparikin on haaste sinänsä; puraiset sitä, niin sitä punertavaa paskaa valuu joka raosta ja mikään muu ei maistukaan kuin tuo lima!
 
lucifer
[QUOTE="Zap";26912376]Miten helkkari te pystytte vetämään Hesen paskaa??? Joka ikinen hampurilainen on samanlainen ja täytetty sillä helkutin paprikamajoneesilla. Nimi vaihtuu, koko muuttuu, mutta käytännössä aina samaa moskaa sisällä.

Joku Mega-aterian hampparikin on haaste sinänsä; puraiset sitä, niin sitä punertavaa paskaa valuu joka raosta ja mikään muu ei maistukaan kuin tuo lima![/QUOTE]ajattele siis mä melkein sain orkun kun aloin ajatella tätä herkullista mielikuvaa...
 
"jenni"
[QUOTE="Zap";26912376]Miten helkkari te pystytte vetämään Hesen paskaa??? Joka ikinen hampurilainen on samanlainen ja täytetty sillä helkutin paprikamajoneesilla. Nimi vaihtuu, koko muuttuu, mutta käytännössä aina samaa moskaa sisällä.

Joku Mega-aterian hampparikin on haaste sinänsä; puraiset sitä, niin sitä punertavaa paskaa valuu joka raosta ja mikään muu ei maistukaan kuin tuo lima![/QUOTE]

Yksi mega-ateria kerran kahdessa kuussa mulle kiitos! :) JA se majoneesi on PARASTA. Kerrosateriakin on ihan ok mutta siinä ei oo tarpeeksi majoa kuten megahampparissa.
BigMacci ois varmasti kans jees jos siinäki ois jonku sortin majoneesia. :)
 
Zaå
Ei ihme, että palstamammat ovat ryhävalaita, kun Hesen visvaburgerit saavat kuolan virtaamaan.

Palstathreadi: En saa orkkua!

K:Vaikka kuinka ukko vispaa, nuolee ja tekee kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet, en saa orgasmia. Mitä tehdä?

V:Minulla toimii Hesen Megalimaburger, sitä kun ukko heiluttelee sängynpäädyssä, niin orkku on aina taattu.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"vieras"
En tykkää kummastakaan ateriasta, mutta Mäkkärissä käyn mieluummin. Otan aina juuston tai tuplajuuston, niissä ei ole mitään turhia täytteitä :) tosin Hesessä on paremmat salaatit. Mieluiten kävisin kuitenkin Burger Kingissä <3
 
oijoi
Big Mac, ehdottomasti. Hesen kerros ui jossain majoneesissa, vähempikin riittäis. Ja mäcin ranskikset ehdottomasti, hesen on ihan hirveitä. Hesestä voisin ottaa sen kurkkumajoneesin :)
Siks just ne hesen hampparit onkin niiiin hyviä, kun niissä on sitä majoneesia kunnolla! Mäkin hampurilaiset on aivan liian kuivia. Enkä mä oo huomannu ikinä mitään valittamisen aihetta hesen ranskiksissa, kurkkumajoneesin kanssa ne on niiin hyviä.
 
lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Zaå;26912583:
Ei ihme, että palstamammat ovat ryhävalaita, kun Hesen visvaburgerit saavat kuolan virtaamaan.

Palstathreadi: En saa orkkua!

K:Vaikka kuinka ukko vispaa, nuolee ja tekee kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet, en saa orgasmia. Mitä tehdä?

V:Minulla toimii Hesen Megalimaburger, sitä kun ukko heiluttelee sängynpäädyssä, niin orkku on aina taattu.
siis etsä saa miehesi kanssa orkkua? voi ei.... otan osaa... varmaan rankkaa olla tuolaisessa suhteessa. olen pahoillasi puolestasi.:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
lucifer
Ei kumpikaan, mutta molempien mainoksista saa hyviä ideoita kotihampurilaisiin.
Ei "aikojen alussa eli 80-90-luvuilla" hoksannut esim paistaa pekonia mukaan hamppariin tai vaihtaa pihviä broiskupihviin.

:)
kiitos vaan nyt alkoi tehdä mieli itse tehtyä kanahampurilaista... pekonilla, aurajuustolla ja ananaksella ja paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon hesen valkosipulimajoneesia...:p
nyt tiedän mitä huomenna nautitaan lasten kanssa iltaruuaksi.
 

Yhteistyössä