Big Brotherista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seuraaja

Vieras
Olen seurannut tuota 24/7 ja kiinnitin huomion, että ne toiset syö kartanon puolella oltuaan aina myös keskellä yötä oikeaa ruokaa, siis jotain yölounasta. Yhden aikaan yöllä aletaan kokkailla ja siellä ne syö. Syökö ne toisetkin vai olenko huomioinut vaan tuon porukan jossa Nimokin mukana. Vai huomioinko tuon vaan kun tuo Nimo on tajuttoman ärsyttävä ja se what ever yms. jorina käy hermoon. Tosin ärsytti se Jannen käytös tuossa aiemmin Nimoa kohtaan kun vitsin varjolla kysyi miten paljon painat, laitetaan sut uuniin ja omppu suuhun niin riittääkö paino 400kg paistille. Ja samaa rataa jatkoi. Itse ainakin ottaisin tuollaiset vitsin varjolla murjaisut loukkauksena. Nämä on näitä 24/7 kanavan näkymiä ja noitahan ei näytetä niissä varsinaisissa lähetyksissä.

En kyllä enää tiedä kenelle ne rahat soisin. Jonathan on kyllä ehkä suosikki joten sille varmaan vaikka luulen ettei se niitä rahoja tarvitsekaan.

Itse katson vain koosteita ja Nimo on kyllä tooodella rasittava. Kaikki nuo "oh my godness, bitch" -jutut on niin ärsyttäviä. Ja se, miten tyrkyttää itseään Andtelle.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30307762:
Itse katson vain koosteita ja Nimo on kyllä tooodella rasittava. Kaikki nuo "oh my godness, bitch" -jutut on niin ärsyttäviä. Ja se, miten tyrkyttää itseään Andtelle.

BB sivun mukaan Nimo seurustelee. Miten lie tämän jälkeen seurusteleeko vai ei.
Se hokee muuten noita godnesseja ja muita hyyyyvin usein.

Eikös danillakin ole joku talon ulkopuolella. En oikein tajua senkään motiiveja. Monesti on sanonut, ettei olisi Jennan kanssa ulkomaailmassa, mutta kuitenkin ulisee, kun tuli aita väliin. Enkä tajua sitäkään, miksi he eivät voi kertoa talolaisille, että ovat naineet.

Yhteistyössä