Big Brotherin häätöäännestys tänään: tippuuko siitä 1 vai 2???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Annanko ääneni siis sille, jonka haluan jäävän bb taloon? ei niin kun viime viikonloppuna, jolloin mun piti antaa ääni sille jonka halusin tippuvan?? By the way: ketä aiotte äänestää: Stefania, suvia vai Terhiä?? Mä oon ehkä Stefanin puolella..se on vähiten ärsyttävin tosta kolmikosta. Pirusti vain harmittaa, kun sitä Janicaa ei voi äänestää. Mut onneksi se on nyt siellä Norjassa....sais jäädäkkin sinne eikä tulla lääppimään ketään hyvän näkösiä Suomen bb kilpailijoita!!!

Jos äänestäisin, äänestäisin pelkästään Stefania. Eli tänään äänestetään sitä, kenet haluaa talosta lähtevän. Jos vain yksi lähtee, niin silloin ihan sama onko se Suvi vai Terhi. Mieluiten ulostaisin molemmat.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";24878534]Onneksi Janica tulee kohta takas, ja vallottettuaan ulkomaan miehet, palaa hän vallottamaan suomen BB miehet[/QUOTE]

Toisaalta siis mä en kestä kattoo tota kun suomen bb miehet kuolaa sen siv anitan perään...Kyllä mä olen ihan samaa mieltä mitä Suomen bb talon naiset on, et kyl janica sentään on paremman näkönen kun toi siv anita. Parempi kroppasempi...mut siis tosissaan kuvottavaa katsella kun kaikki miehet on ton siv anitan kimpussa...Tulee ihan paha mieli siitä. Mut emmä toisaalta sitä Janicaakaan jaksa kattella..ärsytti eilen v***sti kun niitten piti näyttää sitä Norjan bb taloa :( Mielummin olisin katsonut suomalaisia. Siel on kuitenkin 3 komeinta jätkää 4ever :D

Toisaalta siis mä en kestä kattoo tota kun suomen bb miehet kuolaa sen siv anitan perään...Kyllä mä olen ihan samaa mieltä mitä Suomen bb talon naiset on, et kyl janica sentään on paremman näkönen kun toi siv anita. Parempi kroppasempi...mut siis tosissaan kuvottavaa katsella kun kaikki miehet on ton siv anitan kimpussa...Tulee ihan paha mieli siitä. Mut emmä toisaalta sitä Janicaakaan jaksa kattella..ärsytti eilen v***sti kun niitten piti näyttää sitä Norjan bb taloa :( Mielummin olisin katsonut suomalaisia. Siel on kuitenkin 3 komeinta jätkää 4ever :D

Kummallakin naisella on tekotissit, hiustenpidennykset ja blondaukset. Miten he siis poikkeaa toisistaan? Toinen jakaa itseään aina kun saa viinaa ja strippaa, toisesta en tiedä.

:laugh: Mistä te oikein puhutte? Yksi häädetään tänään ja se on se, joka saa vähiten ääniä. Suomen miehet eivät todellakaan kuolaa huorajanican perään, siellähän se jo toista yötä jakaa tavaraansa kolumbialaiselle porausinsinöörille Tukholmassa :laugh:

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="hmmm";24878561]Kummallakin naisella on tekotissit, hiustenpidennykset ja blondaukset. Miten he siis poikkeaa toisistaan? Toinen jakaa itseään aina kun saa viinaa ja strippaa, toisesta en tiedä.[/QUOTE]

Sitä mä sit ihmettelen, et miten Janica sanoi eilen Norjan bb talos, et sillä jäi yks hyvä ystävä Suomen bb taloon joka on bi seksuaali? Eli se tais tarkoittaa Sebastiania.Mut eihän niillä ollut mitään, vaiks Janica antoi ymmärtää tai se kuulosti siltä et niillä olisi ollut jotain???

Sitä mä sit ihmettelen, et miten Janica sanoi eilen Norjan bb talos, et sillä jäi yks hyvä ystävä Suomen bb taloon joka on bi seksuaali? Eli se tais tarkoittaa Sebastiania.Mut eihän niillä ollut mitään, vaiks Janica antoi ymmärtää tai se kuulosti siltä et niillä olisi ollut jotain???

Sebastian tykkää puhua toisista pahaa Janican kanssa toisten selän takana, vaikka naamatusten esittää kilttiä uskispoikaa. No, se on vähän silleen, että Janica ei antanut ymmärtää, mutta ymmärtää antaa :laugh:

[QUOTE="hmmm";24878561]Kummallakin naisella on tekotissit, hiustenpidennykset ja blondaukset. Miten he siis poikkeaa toisistaan? Toinen jakaa itseään aina kun saa viinaa ja strippaa, toisesta en tiedä.[/QUOTE]

Hoitsu Siivi kulkee ylähuuli törröllä, koska käyttää nuuskaa. Hän ei jaa tavaraansa eikä käyttäydy huonosti.

Ai, mun mielestä taas teki hyvin selväksi, että se jota suomen bb:stä kaipaa, on vain tosi hyvä ystävä, eikä mitään muuta.

Mä äänestäisin pois sekä Terhin, että Stefanin. Kumpikin todella ärsyttäviä.
Mutta mua ihmetyttää, kun tosiaan välillä äänestetään sitä jonka haluaa jäävän, ja välillä sitä jonka haluaa putoavan. Johan ihmiset sekoaa....

Uusimmat

Yhteistyössä