Big Brother ei tule tänä syksynä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvää tekee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvää tekee

Vieras
Big Brother Suomi on "tauolla", eikä tänä syksynä tule BB:tä. Todella hyvä juttu. On mennyt niin paskaksi viime vuosien kaudet, että tekee kyllä todella hyvää pitää taukoa ja miettiä mahdollista seuraavaa tuotantokautta oikein ajan kanssa.

Thank God!! Turhempaa skeidaa saa hakea.. En voi käsittää että joku oikeasti katsoi sitä. En kyllä käsitä sitä Tti:täkään. Tai tätä nakuilujuttua, Aatami etsii Eevaa vai mikä se nyt on. Mielestäni myöskin Putous olisi voitu jättää nyt rauhaan ja keksiä jotakin muuta. Olen kyllä niin kyllästynyt kaikenmaailman realityihin- laatusarjoja saisivat alkaa tekemään.

HAISTAKAA PASKA!!! Niitä harvoja katsottavia ohjelmia meillä ja vaikka kuinka monet tykkää. Mä juhlin kunnolla kun yle loppuu ja kaikki sen paska ohjelmat ja meillä ei katsota koskaan yleä!! Kaikki yleläiset sais tappaa!!!!

Monta vuotta meni tuo BB mielestäni ihan pohjalla, mutta viime vuonna oli jotenkin taas mielenkiintoinen porukka.

Ihmettelen kyllä, miten tässäkin ketjussa on näin paljon väkeä, jotka jaksavat meuhkata jonkin ohjelman olemassaolosta. Eihän niitä tarvitse katsoa. Joo, niitä tulee joka tuutista, mutta en minä tajua mikä ongelma siinäkään on. Niistä pääsee halutessaan ohi ihan helposti.

Hyvä ettei tule, mutta samalla olisi saanut jäädä väliin se helvetin maajussille morsiankin. Ja kaikki muutkin tuollaiset tosi-tv paskasarjat.

Mikä suakin pakottaa niitä katsomaan??? Pitäiskö ihmisiltä viedä viimesetkin ilot jotta olisit tyytyväinen?? Sä et edes joudu maksamaan siitä toisin kun ylestä jota oikein kukaan ei katso ja pakotetaan maksamaan. Koskaan ei tulla yleä katsomaan ja jos kaikki muut ohjelmat loppuu niin ei katsota enää mitään.

Hyvä ettei tule, mutta samalla olisi saanut jäädä väliin se helvetin maajussille morsiankin. Ja kaikki muutkin tuollaiset tosi-tv paskasarjat.

Samaa mieltä. Ketkä tota paskaa oikeen katsoo, joka kanavalta suomalaista tosi-tv:tä jos kanavia selaa. Hyi vittujen kevät.
Itse katselen vain ulkomaalaisia rikossarjoja ja muita ohjelmia, lisäksi myös kokonaan ulkomaalaisia kanavia maksukortilla.
Kaikki suomalainen ns"viihde" .............. ei ikinä.

JEE!!! Toi on paska ohjelma ja kuuluu turhiin ohjelmiin. Samoin on turhia kokki ohjelmat, ihan kaikki deitti ohjelmat ja nää äiti läpä, läpä ohjelmat. Tollasta paskaa pitäs sit tuijottaa, kuin tyhmä tarvii olla, että jaksaa tollasia tapittaa??!!

Minun mielestäni sitä pitäisi tulla joltain kanavalta 24/7! Heti kun edellinen kausi loppuisi, niin uusi kausi alkaisi tai että siellä vaihtuisi säännöllisesti porukka ja jokaiselle asukkaalle maksettaisiin tietty summa siellä olemisesta!

Yhteistyössä