Bibo on täällä taas, kuulumisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
No moro!

Joskus kesällä kyselin kaikkea mahdollista täällä, jotkut jopa hermostuivat kyselyihini (ja miksi en saisi kysyä synnytykseen liittyviä asioita kun en itse tiennyt mitään vielä siitä... ). Nyt sitten vihdoin tulin tsekkaamaan taas tänne ja katsomaan viimeiset viestini. Oli kyselty olenko jo synnyttänyt. Synnytin sectiolla (tuskallisten 13h ponnistelujen jälkeen piti siirtyä leikkaukseen ) 15.8. Meille syntyi terve ja todella suloinen tytär, joka on nyt ollut äidin ja isän huomion keskipisteenä ja päivän valona ja piristyksenä :) Raskausaika ei ollut mulla maailman helpoin, varsinkaan loppuaika. Supistukset olivat melko kivuliaita loppuvaiheessa, ja muutenkaan olo ei todellakaan ollut parhain. Menin todella huonoon kuntoon synnytyksessä, hyvä, että vuorokauteen edes tajusin yhtään mitään. Ja lapsivesi juttu, josta kovasti kyselin: Sitä tosiaan oli tiputellut mulla pitkän aikaa (viikkoja ehkä? ) ja loppujen lopuksi vedet menivät äitiyspoliklinikan lääkärin tuoliin istuessa :D

Joten: kaikkien synnytys ja raskauden loppuaika ei todellakaan ole helppo, yrittäkää siis ymmärtää niitä, jotka kyselevät kaikkea teidän mielestä "yksinkertaista" ja "tyhmää", ei varsinkaan ensikertalainen voi asioita tietää :) Toivotan onnea kaikille synnyttämään meneville, toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

Jo, loppu hyvin kaikki hyvin. Vaikka ei tosiaan jäänyt kyllä mikään ihana kuva synnytksestä, sattui niin per*****sti! En siis auennut tarpeeksi ja siksi sitten sectioon. Nimeksi tuli Lotta :)

newbabygirl001.gif

Yhteistyössä