miten muuten on teidän mielestänne tämä asia..:
bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?
tai
.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?
kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?
bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?
tai
.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?
kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?