bi vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
miten muuten on teidän mielestänne tämä asia..:

bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?

tai

.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?

kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?





 
Mun mielestä ehkä enemmän ensimmäinen vaihtoehto. Tosin jos jatkuvasti harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä, niin on sekin aika bi. Mutta uskon että aika moni vois joskus kokeilla naisen kans (tai on kokeillut ja voisi joskus tehdä uudestaankin, ehkä vielä kokelun vuoksi tai vaikkapa haluavat miehen kanssa vaihtelua ja ottaa sänkyynsä yhden ylim.) ilman että tuntee naisia kohtaan sen kummemmin vetoa.

Sen verran vielä, että toisaalta mun mielestä mies miehen kans enemmän kuin kerran kokeiluna on jo aika homoa. Naisilla erijuttu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on tunteista kiinni. Seksin takia välillä homostelevaa miestä en kutsuisi biseksuaaliseksi, vaan seksin takia välillä homostelevaksi heteromieheksi.

Ei ole hetero sellainen mies joka "välillä homostelee". :D Sellaista kutsutaan bi:ksi.
 
Jos mies homostelee, niin se on siirtymävaiheessa oleva bi.Oikeasti äijät ei huvin vuoksi kairaile toisiaan hanuriin.Naiset saattaa keskenään sekstailla ja silti olla heteroja.
 
mä itsekkin määrittelen, että bi on silloin, jos voisi kuvitella ihastuvan/rakastuvan.

itse olen parin päivän ajan väitellyt kaverini kanssa aiheesta. mielestäni en ole bi, vaikka olen naisten kanssa ollut sängyssä, koska en kuitenkaan voi kuvitella mitään ns. syvällisempää.
kun taas kamu väittää kivenkovaan, että olen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Jos mies homostelee, niin se on siirtymävaiheessa oleva bi.Oikeasti äijät ei huvin vuoksi kairaile toisiaan hanuriin.Naiset saattaa keskenään sekstailla ja silti olla heteroja.

Jotkut homomiehet ovat raportoineet umpiheteromiehistä, jotka yrittävät päästä heidän kalsareihinsa ihan vain kokeilumielellä. Heille seksi on vain seksiä ja reiän ympärys on melko samantekevää.
 
Jotkut homomiehet ovat raportoineet umpiheteromiehistä, jotka yrittävät päästä heidän kalsareihinsa ihan vain kokeilumielellä. Heille seksi on vain seksiä ja reiän ympärys on melko samantekevää.

No mutta kamoon...
 
Mä olen harrastanut seksiä muutaman kerran naisen kanssa mutta en kyllä vois kuvitella rakastuvani naiseen.Ja katselen kyllä ´sillä silmällä´mielestäni hyvännäköisiä naisia että kai mä jossain määrin olen bi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
miten muuten on teidän mielestänne tämä asia..:

bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?

tai

.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?

kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?

Jälkimmäinen. Jos rakastaa saman sukupuolen edustajaa jollakin sellaisella tavalla, että ei olisi kuitenkaan valmis harrastamaan seksiä, mitä (bi)seksuaalista siinä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
miten muuten on teidän mielestänne tämä asia..:

bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?

tai

.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?

kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?

Jälkimmäinen. Jos rakastaa saman sukupuolen edustajaa jollakin sellaisella tavalla, että ei olisi kuitenkaan valmis harrastamaan seksiä, mitä (bi)seksuaalista siinä on?

Eipä takerruta sanoihin. Freudillekin väitettiin vastaan kun hän puhui miesten hysteriasta, että eihän miehillä ole kohtua. Hysterian kuviteltiin johtuvan kohdun liikkeistä pitkin vatsaonteloa ja siitä se nimensäkin sai. Homo- ja biseksuaalisista puhuttaessa takerrutaan siihen seksuaalisuuteen ja kuvitellaan, etteivät he muuta teekään kuin sekstaavat. Pikemminkin voisi puhua homo- ja bisosiaalisuudesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
miten muuten on teidän mielestänne tämä asia..:

bi-seksuaali on silloin, jos voisi mahdollisesti ihastua/rakastua saman sukupuolen edustajaan?

tai

.. vastaavasti seksiä voi harrastaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei voisi kuvitella ihastuvansa/rakastuvansa tähän?

kumpiko noista on teidän mielestänne bi?vai molemmat?

Jälkimmäinen. Jos rakastaa saman sukupuolen edustajaa jollakin sellaisella tavalla, että ei olisi kuitenkaan valmis harrastamaan seksiä, mitä (bi)seksuaalista siinä on?

Eipä takerruta sanoihin. Freudillekin väitettiin vastaan kun hän puhui miesten hysteriasta, että eihän miehillä ole kohtua. Hysterian kuviteltiin johtuvan kohdun liikkeistä pitkin vatsaonteloa ja siitä se nimensäkin sai. Homo- ja biseksuaalisista puhuttaessa takerrutaan siihen seksuaalisuuteen ja kuvitellaan, etteivät he muuta teekään kuin sekstaavat. Pikemminkin voisi puhua homo- ja bisosiaalisuudesta.

Ei kai sitä koko ajan tarvitse sekstatakaan, mutta kyllä nyt minusta pitäisi edes jollain tasolla pystyä kiihottumaan saman sukupuolen edustajasta, jotta biseksuaalisuudesta voisi puhua (ja siitähän tässä oli kysymys)
 

Yhteistyössä