Bi-naiset, jotka olette parisuhteessa miehen kanssa, mutta haluaisitte myös nais-kokemuksia! Miten ratkaisitte asian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Bisse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 23v. ja kihloissa. Ollut jo kaksi vuotta. Talvella kuntosalilla tapasin ikäiseni naisen. Viihdyimme yhdessä ja jututkin osuivat mukavasti yhteen. Aloin oikein odottaa niitä kuntosali-iltoja ja hänen tapaamistaan. Tuntui oudolle. Eräänä iltana hän pyysi minua treenien jälkeen kotiinsa. Menin, sillä halusinkin olla hänen kanssaan. Hänen kotinsa oli jotenkin erikoinen ja semmoinen kiihottava. Hän kosketteli minua ja lopuksi olimme hänen vuoteessaan. Halusin sinne. Se oli ensimmäinen kerta kun olin naisen kanssa.
Nyt olemme olleet yhdessä usein. On päivän selvää, että olen bi, ehkäpä aito lesbo.
En kyllä uskaltaisi kertoa suhteestani sulhaselleni. En ole ainakaan vielä ole valmis hänestä eroamaan.

Ei kai tuo eroa siitä mitenkään, että heterosuhteessa tahtoo lisää seksikokemuksia ja/tai rakastumisia muiden kuin oman kumppanin kanssa. Joko kumppani suostuu avoimeen suhteeseen tai sitten ero. Ei mitään pettämisiä kuitenkaan.

[QUOTE="hey";30011513]Avoin suhde.
Miehen kans oltu yhessä 7 vuotta ja lapsia ei varmaan ole ikinä tulossa, mutta en usko että tilanne olis eri vaikka olis lapsia.
Ennen miestä minulla ollut vaan kaksi naista ja vaikka mies on ihana ja hyvä ja seksi ihan mukavaa, niin kyllä naisen kosketus ja seksi naisen kanssa on mulle tärkeää. Ja samoin henkinen yhteys.
Sitä kolmen kimppaakin ollaan harrastettu, mieskin tykkää.
Luottamus kunnossa ja kahdenkeskeinen elämä pelaa hyvin, niin tässä ei ole mitään ongelmaa.[/QUOTE]

Saako mieskin käydä välillä vieraissa?

En itse oikein tiedä, mitä tekisin. Itselläni pitkä parisuhde miehen kanssa, meillä on lapsia. Mutta suhde ei toimi mitenkään hyvin ja eroakin välillä mietitiään. Olen bi, ja viime aikoina olen alkanut miettimään, että haluaisin olla naisen kanssa. Vuosien aikana se on ollut lähinnä fantasiana, mutta nyt kun suhde on rakoillut, se puoli on alkanut voimistumaan.

Olen kuitenkin jo lähemmäs 40, ja tuntuu että jos en nyt kohta niitä naiskokemuksia saa/hanki, ne jäävät kokonaan saamatta. Ja mitään pelkkää kokeilua en haluaisi, vaan haluaisin, että se olisi muutakin kuin seksiä, siis tunnetta/ihastusta mukana. Kolmen kimpat yms ei kiinnosta.

Mielenkiinnosta kysyisin, kuinka muut bi-naiset, joilla EI ole ennestään naiskokemuksia, olette ratkaisseet asian - tyydyttekö haaveiluun, oletteko sopineet miehen kanssa sivusuhteesta/kokeiluista, vai miten? Onko kenenkään kohdalla tällainen asia ollut yksi syy erota - siis oletuksena, että on muitakin ongelmia (toivottavasti sentään ei toimivasta suhteesta erota vain tuon takia)?

Heippa.
Eniten ihminenkatuu niitä asioita joita ei tehnyt kun oli mahdollisuus mutta kyllähän sitä varmasti tietää mitä oikeasti haluaa. Mutta miksi heittää toimivaa suhdetta hukkaan? varsinkin jos oikeista syistä on toisen ihmisen kanssa ja varsinkin jos rakastaa.
Monimutkaisia asioita mutta kyllä sen tietää jokainen mitä sydän haluaa joten ehkäpä pitäisi vaan antaa mennä ja katsoa mitä elämä eteen tuo :)))
Onhan meitä meressä kaloja varmasti

T Satu Mäkinen (löydät fb) jos juttu seuraa kaipaat kuvassa aurinkolasit ja valkoinen t paita

Minulla on mukavan tuntuinen nainen vierelläni ja hän kertoi kokeilleensa jossain vaiheessa myös naisten välistä seksiä ja pitäneensä siitä. Tuntuu siltä, että riittääkö minun kosketukseni ja seurani vai haluaisiko hän kuitenkin mielessään olla naisen kanssa suhteessa, (vaikka vain toisinaan). Suhteemme on kestänyt sen verran pitkään, että pitäisi joko tietää hänen haluavan vain minua tai sitten heivata ote koko hommasta. En halua jakaa häntä. En miehen enkä naisen kanssa. Molempien kanssa vehtaaminen parisuhteessa on mielestäni pettämistä. Sitä hän ei ole tietääkseni tehnyt, mutta pelkään hänen menettämistään toiselle. Riitänkö hänelle, joka tietää pitävänsä myös naisen kosketuksesta, vai särjenkö oman sydämmeni turhilla odotuksilla ja suunnitelmilla siinä vaiheessa, kun hän haluaakin myös toisenlaista seuraa... Luottaa vai eikö luottaa? :(

Minulla on mukavan tuntuinen nainen vierelläni ja hän kertoi kokeilleensa jossain vaiheessa myös naisten välistä seksiä ja pitäneensä siitä. Tuntuu siltä, että riittääkö minun kosketukseni ja seurani vai haluaisiko hän kuitenkin mielessään olla naisen kanssa suhteessa, (vaikka vain toisinaan). Suhteemme on kestänyt sen verran pitkään, että pitäisi joko tietää hänen haluavan vain minua tai sitten heivata ote koko hommasta. En halua jakaa häntä. En miehen enkä naisen kanssa. Molempien kanssa vehtaaminen parisuhteessa on mielestäni pettämistä. Sitä hän ei ole tietääkseni tehnyt, mutta pelkään hänen menettämistään toiselle. Riitänkö hänelle, joka tietää pitävänsä myös naisen kosketuksesta, vai särjenkö oman sydämmeni turhilla odotuksilla ja suunnitelmilla siinä vaiheessa, kun hän haluaakin myös toisenlaista seuraa... Luottaa vai eikö luottaa? :(

Siis ei siinä ole mitään eroa, haluaako toista naista tai toista miestä. Jos nainen on kyllästynyt suhun, saattaa se hilppaista toisen miehenkin matkaan.

Päivä kerrallaan ja nauti. Kirpaisee ero kuitenkin ihan yhtälailla jos se on tullakseen. Sitä etukäteen peläten eläminen taas on hukkaan heitettyä elämää.

Pikaisella mietinnällä tuli mieleen seuraavat ratkaisut:

- pysyy uskollisena miehelleen

- eroaa miehestä ja löytää elämänsä naisen, asuvat onnellisina yhdessä

- eroaa miehestä, ei löydä kuin lyhyitä suhteita mutta ei varsinaisesti kadu ratkaisuaan vaikka välillä kaipaakin sitä vakituista parisuhdetta

- miehen kanssa naimisissa ja vakituinen tyttöystävä vaimolla

- aiheuttaa paljon sotkua pettämisellä, satuttaa itseään ja kaikkia osapuolia ja vähän jo ulkopuolisiakin

Suosittelisin että ihan suoraan kerrot miehellesi tuntemuksistasi ja sen pohjalta mietit ratkaisua. Tosin voihan olla että miehesi itsetunto järkkyy tästä niin pahasti että hän etsii itselleen uuden ja sinä huomaat olevasi vapaa seurustelemaan ihan kenen kanssa vain.
Minä kyllä vaimoani rakastavana miehenä en voisi mitenkään kieltää jos häntä kiinnostaa nainen. Tietenkin sen pitää olla kunnollinen. Ja että se ei vaikuta meidän hyviin väleihimme.

Yhteistyössä